تاریخ انتشار: 1395/11/03 12:07
کد خبر: 234343

داستان و حرف و حدیث‌های مربوط به دفاع راست پرسپولیس تمامی ندارد.

داستان و حرف و حدیث‌های مربوط به دفاع راست پرسپولیس تمامی ندارد.

البته حرف و حدیث‌ها همه در جهت مثبت است چرا که بعد از رقابت جالب دو بازیکن شاخص به نام‌های حسین ماهینی و رامین رضاییان حالا گزینه سومی هم وجود دارد که وارد این رقابت شده.
صادق محرمی که در اصل هافبک راست است در بازی با فولاد عالی کار کرد و حالا برانکو با خیال راحت‌تر می‌تواند از او استفاده کند. در واقع هر چقدر که رقابت ماهینی و رضاییان طی دو ماه اخیر جذاب شده بود و به رسانه‌ها خوراک می‌داد حالا و با انتقال ماهینی به دفاع چپ رقابت تازه‌ای در این پست بین رضاییان و محرمی شروع شده است که جذابیت‌های زیادی خواهد داشت.
هر چند برای رضاییان ملی‌پوش سخت است که نیمکت‌نشین بازیکنی شود که هنوز 21 سالش هم تمام نشده است با این حال به نظر می‌رسد رضاییان حداقل در بازی با گسترش فولاد باید با این داستان کنار بیاید. هر چند او طی دو جلسه اخیر با تیم تمرین داشته و به احتمال زیاد در فهرست قرار خواهد گرفت اما از نظر برانکو به لحاظ بدنی عقب است و جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت. از طرفی چنانچه محرمی مقابل گسترش فولاد هم نمایش قابل قبولی ارائه دهد برای بازی با صبای قم نیز بیرون گذاشتن او سخت می‌شود.
به عبارتی رضاییان خوب می‌داند برای بیرون کردن محرمی از کورس رقابت باید تمرکزش را روی تمرینات بعد از بازی گسترش بگذارد و امیدوار باشد قبل از سه گانه دشوار مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان فیکس شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwarj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک سوال متفاوت از برانکو در مورد رامین رضاییان