تاریخ انتشار: 1395/11/03 20:05
کد خبر: 234212

جلالی: با این نوع بازی ما نتیجه غیرمنصفانه است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی که انجام دادیم حاصل سال‌ها تجربه بود.
جلالی: با این نوع بازی ما نتیجه غیرمنصفانه است

 مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری بعد از بازی گفت: با بضاعتی که داشتیم دیدید مقابل تیمی که شانس مسلم قهرمانی است چطور بازی کردیم. آن چیزی که ارائه کردیم حاصل سالها تجربه بود.

وی ادامه داد: مقابل بازیکنانم شرمنده هستم؛ چراکه آنها با همه توان بازی کردند. ما طراحی‌های مختلفی برای این بازی انجام دادیم، اما به بازیکنانم اطمینان می‌دهم که همیشه این‌طور نیست که خوب و مسلط باشند اما ببازند. به هر حال شانس هم تقسیم می‌شود و همیشه این‌طور نیست که بازیکنان بخواهند نگران آینده باشند. به همه آنها بابت این بازی پیروزمندانه تبریک می‌گویم چون در حد یک برنده ظاهر شدند و شایسته پیروزی بودند. من قدردان آنها هستم و امیدوارم در بازی روز جمعه مقابل استقلال این نتیجه را جبران کنیم و موقعیت‌مان را در جدول ارتقا ببخشیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که چه زمانی بدشانسی دست از سر تیم شما برمی‌دارد، تصریح کرد: من هم نمی‌دانم برای به دست آوردن شانس چه باید بکنیم، اما می‌دانم شانس هم تقسیم می‌شود، اما اینکه چطور تقسیم می‌شود را نمی‌دانم. یک زمان خوب می‌آوریم و یک زمان بد، اما نمی‌دانم ماجرا چیست و چطور این اتفاق می‌افتد؟، اما این را می‌دانم هر کسی که زحمت می‌کشد و ناامید نمی‌شود، شانس هم به سراغش می‌آید.

سرمربی تیم پیکان افزود: ما از سه بازی دور برگشت، یک امتیاز گرفتیم و خودم هم باورم نمی‌شود که با بازی‌هایی که کرده‌ایم این‌گونه امتیاز بگیریم، به نظرم با نوع بازی که انجام می‌دهیم این مسئله غیرمنصفانه است، اما نمی‌شوید از کسی گله‌مند بود. ما موقعیت‌هایی داشتیم و از آن استفاده نکردیم و باید تبدیل به تیمی شویم که از کوچک‌ترین موقعیت بهره ببرد. به هرحال بضاعت تیم ما همین است و در حد قهرمانی نیستیم، اما عملاً می‌بینید که مقابل تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند، پیروزمندانه بازی می‌کنیم و می‌خواهیم به این فوتبال افتخار کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkqde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی وحید جلالی نیا  از پاس همدان