تاریخ انتشار: 1395/11/05 13:19
کد خبر: 233831

مهاجم استقلال از ترکیه می آید

سجاد شهباززاده رضایت‌نامه‌اش را از آلانیااسپور ترکیه گرفت و حالا در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد.
مهاجم استقلال از ترکیه می آید

 موانع آبی‌پوش شدن سجاد هم یکی یکی در حال رفع شدن هستند. فرشید باقری بعد از صحبت‌های خصوصی با منصوریان برای جدایی از آبی‌ها به توافق رسیده و همین روزها قراردادش فسخ می‌شود. از سویی دیگر میثم مجیدی هم که هنوز قراردادش را با استقلال فسخ نکرده، با صبای قم به توافق رسید و در هر صورت به زودی به طور رسمی از استقلال جدا خواهد شد تا بار دیگر رنگ مستطیل سبز را در لیگ شانزدهم ببیند.

با هموار شدن مسیر جذب سجاد شهباززاده، سومین خرید منصوریان برای نیم فصل بعد از آندو و جپاروف همین روزها قطعی می‌شود و منصوریان چالش جدیدی را پیش رو خواهد داشت. تیم او حالا پرستاره‌تر شده و با حضور این سه بازیکن جدید که به احتمال بسیار زیاد در ترکیب ثابت هم قرار خواهند گرفت، تیم منصوریان نیاز دوباره‌ای به ایجاد هماهنگی تاکتیکی دارد.

باید دید شوک ورود این سه ستاره برای استقلال منصوریان چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت. تیمی که این روزها با حضور پرشور و حرارت جوانان 20 تا 25 ساله از هواداران آبی دلبری می‌کند، به زودی تغییرات گسترده‌‌ای خواهد دید و دو بازیکن 34 و یک بازیکن 26 ساله وارد ترکیب اصلی آن خواهند شد. خریدهایی که چهره خندان و راضی منصوریان نشان می‌دهد او را به ادامه فصل امیدوار کرده، اما ابهامی بین امید یا ناامیدی را در میان بازیکنانی مثل امید نورافکن و فرشید اسماعیلی و مجتبی حق‌دوست ایجاد کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8kgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسیر شهباززاده هموار شد/به زودی قرارداد بسته می شود