تاریخ انتشار: 1395/11/05 15:04
کد خبر: 233806

این پرسپولیس شایسته قهرمانی است

تیم فوتبال پرسپولیس به دوازدهمین برد خود در لیگ برتر دست پیدا کرد.
این پرسپولیس شایسته قهرمانی است

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس شب قبل در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر توانست گسترش فولاد تبریز را شکست بدهد تا به دوازدهمین برد خود برسد و با 41 امتیاز به صدرنشینی اش ادامه بدهد.12 برد، 5 تساوی، 1 شکست، 33 گل زده و 5 گل خورده حاصل تلاش قرمزهای پایتخت تا این هفته بوده است و هواداران امیدوار هستند تا در نهایت به قهرمانی لیگ دست پیدا کنند.

شاگردان برانکو فصل گذشته هم عملکرد خوبی داشتند و در هفته پایانی به خاطر تفاضل کمتر نسبت به استقلال خوزستان، قهرمانی را از دست دادند اما این بار آنها قصد دارند جام قهرمانی را کسب کنند تا پایانی بر ناکامی های سال های اخیرشان باشد.

استقلال خوزستان فصل قبل و تا هفته هجدهم توانسته بود، 9 برد، 6 تساوی، 3 باخت، 19 گل زده و 8 گل خورده را برجای بگذارد و با 33 امتیاز در صدر قرار داشت که در انتهای لیگ به قهرمانی آنها با 57 امتیاز منجر شد.

تفاوت عملکرد امسال پرسپولیس و نتایج فصل قبل استقلال خوزستان تا این مقطع زمانی نشان می دهد که سرخپوشان به احتمال خیلی زیاد در پایان لیگ جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.

کسب 3 برد بیشتر، 1 تساوی کمتر و 2 شکست کمتر توسط قرمزپوشان باعث شده تا این تیم روزهای شیرینی را سپری کند و می خواهند این شیرینی تا هفته های باقی مانده هم ادامه داشته باشد.

عملکرد خوب بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال الدین کامیابی نیا، محسن مسلمان، مهدی طارمی و حضور بازیکنان تازه واردی همچون سروش رفیعی و سامان نریمان جهان باعث شده تا پرسپولیس یکی از بهترین سال های خود را پشت سر بگذارد.

باید هفته های باقی مانده را هم تماشا کرد تا مشخص شود که چه تیمی قهرمان لیگ شانزدهم خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6ggd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با اضافه شدن سروش پرسپولیس قهرمان می شود