تاریخ انتشار: 1395/11/05 21:29
کد خبر: 233684

تاثیر معکوس خداداد در تیم سیاه جامگان!

سیاه جامگان در هفته هجدهم برابر سایپا، همسایه‌اش در قعر جدول، شکست خورد.
تاثیر معکوس خداداد در تیم سیاه جامگان!

 اتفاقی تکراری در روزهای حضور خداداد روی نیمکت مشهدی‌ها. عزیزی از هفته دهم مسئولیت فنی سیاه‌جامگان را به عهده گرفت و امروز نهمین بازی او در جایگاه سرمربی مشهد بود. 9 بازی که او را در مقام مقایسه با فرهاد کاظمی قرار می‌دهد. کاظمی بعد از گذشت 9 هفته از لیگ شانزدهم، از سرمربی‌گری سیاه جامگان کناره‌گیری کرد. در حالی که با 2 برد و 3 تساوی و 4 شکست، 8 گل زده و 13 گل خورده و 9 امتیاز، سیاه جامگان در رده سیزدهم قرار داشت.

حالا بعد از گذشت 9 هفته از آن روزها و حضور خداداد عزیزی روی نیمکت سیاه جامگان، وضعیت این تیم نه تنها بهتر نشده، بلکه هنوز با اقتدار در مسیر سقوط گام برمی‌دارند. عزیزی در این 9 بازی 1 برد، 3 تساوی و 5 شکست، 4 گل زده و 10 گل خورده را ثبت کرده و با اضافه کردن تنها 6 امتیاز به اندوخته‌های کاظمی، رتبه تیم را هم به رده چهاردهم تنزل داده است.

خداداد در هفته‌های گذشته مهدی هاشمی‌نسب را هم به کنار خودش برده و نتیجه همکاری این رفیقان گلستان و گرمابه، همچنان شکست‌های پرتعداد برای مشهدی‌هاست و امتیازهایی که در خانه و خارج از خانه از دست می‌روند تا قبل از رسمی شدن تغییر اسم سیاه‌جامگان، این تیم رسما فانوس به دست شود و به لیگ یک نزدیک.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkvke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداداد مثل کاظمی به کار تاکتیکی اعتقاد دارد
برای پیروزی انگیزه زیادی داریم؛

اولین برد خانگی شاگردان فرکی