تاریخ انتشار: 1395/11/06 11:36
کد خبر: 233602

دعوای شدید هواداران استقلال در فضای مجازی

بر سر ماجرای محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی در فضای مجازی میان هواداران استقلال بحث و جدل شدیدی در گرفته است.
دعوای شدید هواداران استقلال در فضای مجازی

محرومیت استقلال از فعالیت در بازار نقل و انتقالات زمستانی که به پنجره نقل و انتقالات معروف است، میان هواداران استقلال اختلاف ایجاد کرده است.

 از یک طرف اکثر هواداران استقلال معتقدند مدیریت ضعیف افتخاری که تسویه بدهکاری به بازیکنان خارجی و هشدارهای فیفا را پشت گوش انداخته و بی تفاوتی هیات مدیره ای که همه چیز را به شوخی می گیرد و به گذشت زمان می سپارد، باعث شده فیفا استقلال را محروم کند و از طرف دیگر بوقچی هایی که حقوق بگیر مدیران فعلی استقلال هستند، سعی می کنند توپ را به زمین مدیران سایق مجموعه آبی بیاندازند و افتخاری را تبرئه کنند.

 این دو گروه در فضای مجازی در حال بحث بودند که حامیان علی فتح الله زاده وارد گود شدند و ادعا کردند اگر مدیری مثل فتح الله زاده بالای سر استقلال بود، این حادثه پیش نمی آمد و از وزیر خواستند با برکناری فوری افتخاری، یکی مثل فتح الله زاده را برگرداند اما جالب است بدانید همین که بحث به سمت حاجی رفت، یکی از طرفداران استقلال کامنت گذاشت؛ شما دیگه هیچی نگو حاجی جان! این یک دفعه را سکوت مطلق پیشه کن که 80 درصد همین طلبکاران خارجی محصول دوران مدیریت جنابعالی هستند که فقط قرارداد با بازیکنان بی مصرف خارجی می بستی و پول آنها را گردن مدیران بعدی می انداختی!

 البته عده ای هم در دفاع از فتح الله زاده مدعی شدند مقصر اصلی افشارزاده است چون چیزی از فوتبال نمی دانست و در دوره او هر بازیکن خارجی بی مصرفی که کادر فنی بنا به دلایل خاص (نظیر راضی نگه داشتن واسطه ها و نان رساندن به ایجنت های فک و فامیل و ...) معرفی می کرد با رقم های سنگین استقلالی می شدند و روی نیمکت می نشستند و بعد هم به فیفا شکایت می بردند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27byp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط عجیب باشگاه استقلال برای هافبک جدایی طلبش