تاریخ انتشار: 1395/11/07 00:39
کد خبر: 233425

مربی استقلالی و نتایج نامناسب در برابر پرسپولیس

8 روز قبل از فینال حساس لیگ با تراکتورسازی، پرسپولیس باید در قم با صبا بازی کند. بازی سخت، بدون 3 محروم بزرگ که هر کدام از آن‌ها، رکورد ویژه‌ای در اختیار دارند.
مربی استقلالی و نتایج نامناسب در برابر پرسپولیس

طارمی بهترین گلزن پرسپولیس، سیدجلال بالاترین نمره را بین همه بازیکنان لیگ گرفته و فرشاد احمدزاده هم تنها بازیکنی است که در این دو سال برانکو یک بار هم روی نیمکت نگذاشته است.

با وجود همه این مشکلات، کارنامه مرفاوی نشان می‌دهد چرا پرسپولیسی‌ها بازی با صبا را برای گذراندن محرومیت‌شان انتخاب کرده‌اند. تا قبل از لیگ چهاردهم، پرسپولیس مجموعا 4 برد در دربی‌های لیگ برتری داشتند که دو تای آن‌ها مقابل استقلال مرفاوی بود. 2 فصل نشستن مرفاوی روی نیمکت استقلال، با دو باخت و دو مساوی سخت در دربی به پایان رسید. بازی رفت این فصل، مرفاوی با صبا در مسابقه‌ای یک طرفه از پرسپولیس شکست خورد. لیگ چهاردهم و آخرین حضور مرفاوی در لیگ برتر هم او در دو نیم فصل، با دو تیم مختلف روبروی پرسپولیس بحران‌زده قرار گرفت، هر دو بازی را واگذار کرد و مقابل بدترین پرسپولیس سال‌های اخیر دابل شد.

4 بازی آخر مرفاوی مقابل پرسپولیس، با باخت تمام شده‌اند و او از 11 بازی مستقیم با پرسپولیس، 6 باخت داشته است. مرفاوی روی نیمکت 4 تیم مختلف، فقط یک بار توانسته پرسپولیس را شکست دهد و آمار 6 باخت، 4 مساوی و یک برد، او را تبدیل به یکی از دوست داشتنی‌ترین مربیان لیگ برای پرسپولیس کرده. به شرطی که شنبه، او همه رویاهای پرسپولیس را به کابوس تبدیل نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aywe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثم مجیدی به صبای قم پیوست