تاریخ انتشار: 1395/11/08 18:15
کد خبر: 233122

فتح الله زاده: آقای منصوریان هرچی دلت می خواهد بگو!

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: بی صبرانه منتظرم تا سرمربی استقلال حرف هایش را بزند.
فتح الله زاده: آقای منصوریان هرچی دلت می خواهد بگو!

به گزارش فرتاک ورزشی، علی فتح الله زاده درباره صحبت های اخیر منصوریان که گفته است خطاب به مصاحبه چند روز قبل او فقط فتح الله زاده بوده است، اظهار داشت: اشکالی ندارد. بنده منتظر هستم تا ایشان حرف هایش را بزند. هر حرفی که دلش می خواهد بزند زیرا بی صبرانه منتظر شنیدن آن صحبت ها هستم. بعد از آن نظراتم را خواهم گفت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا منصوریان در بین مدیران قبلی استقلال فقط او را خطاب داده است خاطرنشان کرد: این سوال را بهتر است از خود ایشان بپرسید. خودش بهتر می تواند بگوید چه مشکلی دارد.

فتح الله زاده درباره این مساله که گفته می شود منصوریان به خاطر این جمله او که گفته بود باید به سرمربی استقلال سیلی بزند ناراحت است، بیان داشت: حالا بنده صحبت کرده ام و منتظر می مانم تا ایشان هم حرف هایی را که وعده داده بزند. 

وی افزود: شما شک نداشته باشید که آقایان محرک این مسایل هستند و مربی و بازیکن را جلو انداخته اند تا به بزرگتر از خودشان توهین کنند. آقای منصوریان هم برای خودشیرینی نزد مدیران باشگاه وارد این بحث شده است بحثی که اصلا به او ربطی نداشته است. 

فتح الله زاده در پایان گفت:خودتان بهتر می دانید که بازتاب صحبت های بنده در دنیای مجازی چگونه بوده است. من فقط می توانم بگویم شرمنده حمایت های این هواداران هستم. آنها می دانند که من اگر حرفی می زنم آن حرف درست است. ما می گوییم چه ارتباطی با آقای منصوریان دارد که وارد بحث های مدیریتی می شود؟ حالا هم که ایشان خط و نشان کشیده و ما منتظریم تا حرف هایش را بشنویم. مردم می دانند که این خانه از پایبست ویران است. شما حساب کنید که زمان ما هر وقت مشکلی بود سعی می کردیم آن را بی سروصدا حل کنیم. ما هم اشتباهاتی داشتیم اما این گونه رفتار نمی کردیم. کسی را هم جلو نمی انداختیم تا خودمان پشت سر او پنهان شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yr6wm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی فردوسی‌پور مچ فتح‌الله‌زاده را گرفت