تاریخ انتشار: 1395/11/08 19:01
کد خبر: 233108

مهاجبری: پدیده تنها باشگاه بدهکار لیگ نیست/ به دنبال جذب بازیکن باکیفیت هستیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: می‌خواهیم مقابل سایپا 3 امتیاز بازی را بدست آوریم.
مهاجبری: پدیده تنها باشگاه بدهکار لیگ نیست/ به دنبال جذب بازیکن باکیفیت هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا گفت: سایپا کادرفنی خوبی دارد هر دو تیم به دنبال بازی تماشاگر پسند و برد هستیم. با توجه به میزبانی ‌مان می‌خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم تا هفته‌های آینده شرایط بهتری داشته باشیم. مقابل نفت هم فوتبال خوبی انجام دادیم اما عدم تمرکز بازیکنان و خوش اقبالی تیم نفت باعث شد پیروز نشویم اما فردا یک روز متفاوت برای بازیکنان ماست و می‌خواهیم برنده شویم.

وی ادامه داد: مهرداد کفشگری را نداریم و مصدوم است که با نظر کادرپزشکی به او استراحت دادیم.

سرمربی پدیده ادامه داد: از نظر فنی از بازی تیمم راضی هستم، اما در نتیجه‌گیری رضایت ندارم و باید تلاش بیشتری انجام بدهیم. ما از خودمان انتظار بیشتری داریم. در 10 بازی گذشته به جز در یکی دو مسابقه در سایر بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم. هر تیمی هم ممکن است افت داشته باشد. در باز با نفت که مساوی کردیم باید بدانید که در 3 سال گذشته همواره به این تیم باخته‌ایم. این می‌توانست از نظر روحی تأثیر منفی برای ما داشته باشد، اما از این تیم امتیاز گرفتیم. ما راه‌های نباختن و بردن را کار می‌کنیم.

مهاجری در مورد جذب بازیکن جدید گفت: ما جای خالی داریم، اما دنبال بازیکن باکیفیت هستیم. می‌خواهیم بازیکنی جذب کنیم که کیفیت خوبی داشته باشد. هر کسی چنین بازیکنی می‌شناسد به ما پیشنهاد بدهد، ضمن اینکه در نیم‌فصل تعطیلات زیادی را نداشتیم و تا چشم به هم بزنیم لیگ برتر تمام شده است. سه هفته از دور برگشت گذشته، خوشبختانه در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول کمتر است و بازی‌ها فشرده انجام می‌شود. ما در شرایطی هستیم که می‌خواهیم بازیکن در وضعیت بازی باشد. بعضی بازیکن‌ها قرارداد دارند و جذبشان سخت است اما تلاش می‌کنیم تا این پنجره نقل و انتقالات باز است، بازیکن جذب کنیم. ایمانی مشکلش حل شده است و ITC دیوید هم در حال حل شدن است.

سرمربی پدیده در مورد اینکه چرا باشگاه پدیده اجازه ثبت قرارداد پیدا نکرد، گفت: در این مورد باید مدیریت باشگاه پاسخگو باشد. اما آنطور که من می‌دانم ما تنها باشگاه بدهکار لیگ نیستیم، باشگاه‌های دیگر بدهی‌های ملیاردی دارند و بدهی ما کمتر از بدهی سایر باشگاه‌هاست، با این حال پاسخ در مورد این مسئله در حیطه وظایف من نیست و مدیران باشگاه باید پاسخ بدهند.

مهاجری با انتقاد از برگزاری بازی در اولین روز هفته گفت: درست است که ما با فقر تماشاگر روبرو هستیم، اما انجام بازی در روزهای اول هفته باعث می‌شود تماشاگران کمتری به ورزشگاه بیایند و این مسئله در روند نتیجه‌گیری ما موثر است. امیدوارم طوری برنامه‌ریزی کنند که ما هم در آخر هفته میزبان حریفانمان باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9696

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بگوویچ: پرسپولیس در لیگ برتر بی نظیر است