تاریخ انتشار: 1395/11/08 19:05
کد خبر: 233105

پرسپولیس به این بازیکن احتیاج دارد؛ مبلغ پیشنهادی چقدر است؟

پیشنهاد پرسپولیس به سعید عزت‌ اللهی هافبک دفاعی تیم ملی تا در کنار کمال کامیابی نیا این خط را قدرتمندتر کند.
پرسپولیس به این بازیکن احتیاج دارد؛ مبلغ پیشنهادی چقدر است؟

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید عزت‌ اللهی هافبک دفاعی تیم ملی ایران این روزها مشغول بررسی پیشنهادهایش است. او درباره آخرین شرایط خود می‌گوید: همچنان در ایران هستم و تمرینات خودم را پیگیری می‌کنم. در حال مذاکره با باشگاه‌های مختلف هستم و فکر می‌کنم تا هفته آینده بتوانم درباره آینده خودم روشن‌تر حرف بزنم.

سعید عزت‌ اللهی درباره اینکه گفته می‌شود از سوی پرسپولیس با او صحبت شده، می‌گوید: صحبت‌هایی شده است اما خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم. از قبل گفتم که اولویتم بازی در اروپاست و فعلا به حضور در لیگ ایران فکر نمی‌کنم. به هر حال در این سن به صلاحم نیست که به ایران برگردم و اینجا بازی کنم و می‌خواهم مراحل ترقی را طی کنم و همچنان در اروپا بمانم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: برای انتخاب تیم جدید با برخی از بزرگان مشورت می‌کنم و بعد از آن تصمیم می‌گیرم. کی‌روش قطعا اولین نفری است که با او مشورت می‌کنم چون او حق بزرگی بر گردن من دارد و تجربیات گرانبهایش می‌تواند به من کمک کند تا بهترین انتخاب را انجام بدهم.

سعید عزت‌ اللهی درباره اظهارات مدیربرنامه‌اش مبنی بر اینکه احتمالا در روستوف می‌ماند، می‌گوید: همینطور است و احتمال این موضوع زیاد است. مدیربرنامه‌های روسی من این موضوع را اعلام کرده بود و مورد تایید من است. من اگر به توافق نهایی با روستوف برسم و برای رفتن به تیم‌های دیگر به نتیجه‌ای نرسم، احتمالا به زودی به تیم سابقم بازمی گردم. همانطور که گفتم فعلا تصمیم نهایی را نگرفته‌ام و باید چند روز دیگر منتظر روشن شدن تکلیفم بمانم.

سعید عزت‌ اللهی درباره اینکه گفته بود از انگلیس هم پیشنهادی دریافت کرده، می‌گوید: این پیشنهاد به دست من رسیده است. تیمی که پیشنهاد داده در لیگ برتر انگلیس فعالیت می‌کند اما هنوز مذاکرات ما نهایی نیست. باید بیشتر فکر کنم و در نهایت تصمیم خودم را بگیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5q5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سعد ناطق به پرسپولیس پیوست