تاریخ انتشار: 1395/11/08 20:49
کد خبر: 233064

جلالی: در دقیقه پنج داور یک پنالتی ما را نگرفت

سرمربی تیم فوتبال پیکان اخراج زودهنگام مدافع تیمش را در شکست برابر استقلال موثر دانست و گفت: داور در دقیقه پنج یک پنالتی را برای تیم ما نگرفت.
جلالی: در دقیقه پنج داور یک پنالتی ما را نگرفت

به گزارش فرتاک ورزشی، مجید جلالی پس از شکست ۳ بر ۲ عصر جمعه تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: ما در ۱۸ روز چهارمین بازی را برگزار کردیم که در این شرایط سخت است که از دقیقه ۱۰ هم یک بازیکن ما اخراج شد. شاید اگر پنالتی دقیقه ۵ را برای ما می گرفت شرایط فرق می کرد. من نمی دانم هند گرفتن تعریفش چرا برای تیم های مختلف فرق می کند.

وی افزود: بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند. وقتی ۱۰ نفره شدیم سعی کردیم بازی را حفظ کنیم اما شرایط برای ما بسیار سخت بود چرا که بازیکنانم خسته بودند. نگرفتن پنالتی برای ما اشتباه تاثیرگذاری است که سرنوشت تیم ها را عوض می کند.

جلالی در مورد اینکه آیا گادوین منشا در پیکان خواهد ماند گفت: امروز با این بازیکن صحبت کردم و قطعا او تا پایان فصل در پیکان خواهد ماند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب نکرده است گفت: به هر حال ما تیمی هستیم که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده ایم و فکر می کنم خودمان را اثبات کرده ایم. با این حال کار سختی داریم و با تزریق جوانان سعی می کنیم در ادامه کار را بهتر دنبال کنیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4polvr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه غائب تراکتور مقابل استقلال خوزستان