تاریخ انتشار: 1395/11/10 13:19
کد خبر: 232787

تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟

هافبک جوان تیم ملی با انتخاب پرسپولیس می‌تواند در صورت قهرمانی احتمالی این تیم در لیگ برتر و البته درخشش در لیگ قهرمانان آسیا، کارنامه‌اش را پربارتر کند.
تردید بمب بزرگ نقل و انتقالات؛ پرسپولیس یا اروپا؟

به گزارش فرتاک ورزشی، سه روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است. در این شرایط هنوز وضعیت آینده سعید عزت‌اللهی مشخص نیست و هر کسی تعبیری از آینده این بازیکن دارد. یکی می‌گوید در روستوف می‌ماند، دیگری حضور او در هامبورگ را محتمل می‌داند، رفتن به فوتبال هلند دیگر احتمالش است و البته از حضور او در پرسپولیس هم شنیده می‌شود. حتی وقتی که او هشتگ پرسپولیس در اینستاگرام را لایک کرد، این شایعه بیشتر قوت گرفت که جوان‌ترین بازیکن تیم ملی سرخپوش شود.

با این حال وضعیت عزت‌اللهی در حال پیگیری است. مذاکرات اولیه برای حضور او در فوتبال آلمان انجام شده است که البته چیزی قطعی نیست. همانطور که پیش از این هم گفته شده بود، دو تیم از بلژیک و هلند هم علاقه‌مند به جذب این بازیکن هستند که شاید مسیر فوتبالی عزت‌اللهی را تغییر بدهند.

از سوی دیگر باشگاه روستوف هم پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد به عزت‌اللهی ارائه کرده است، اما پیشنهاد پایین این باشگاه و البته شانس کم این هافبک ایرانی برای بازی کردن باعث شده عزت‌اللهی تمدید قرارداد با این باشگاه روسی را در اولویت‌های خود قرار ندهد.

حالا چند احتمال پیش‌روی عزت‌اللهی است. اینکه او عجولانه تصمیم بگیرد و راهی یک تیم اروپایی شود که در حال حاضر گزینه‌های کمی پیش‌روی اوست یا اینکه به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ مثبت بدهد. تمدید قرارداد با روستوف هم آخرین گزینه پیش‌روی عزت‌اللهی خواهد بود، اما او در حال حاضر تلاش می‌کند به یک تیم خوب اروپایی راه پیدا کند تا روند حضورش در تیم‌های اروپایی قطع نشود.

این اولویت کاری عزت‌اللهی است، اما شرایط برای او سخت است. شخصی که کارهای مربوط به انتقال عزت‌اللهی به یک تیم خوبی اروپایی را انجام می‌دهد اعلام کرده که «در شرایط فعلی تیم‌های اروپایی به دنبال مدافع برای برطرف کردن ضعف‌های خط دفاع خود هستند یا اینکه مهاجم می‌خواهند تا مشکل‌شان در گلزنی حل شود. خیلی سخت است که در نیم فصل هافبکی جابه‌جا شود و به همین دلیل جابه‌جایی سعید کمی با سختی همراه است»

این اتفاقات در شرایطی رقم خورده که شاید عزت‌اللهی راه دیگری را انتخاب کند. مسلماً در صورت صعود ایران به جام جهانی و درخشش او در ترکیب تیم ملی، می‌تواند مشتریان اروپایی او را در تابستان پیش‌رو بیشتر کند.

اگر عزت‌اللهی بخواهد با روستوف قراردادش را تمدید کند، برای جدا شدن از این باشگاه روسیه‌ای دچار مشکلاتی خواهد شد. اگر هم ریسک کند و در این وضعیت به تیمی اروپایی برود، شاید تصمیمی عجولانه بگیرد و انتخاب اشتباهی انجام بدهد. با این حال بهترین راه برای عزت‌اللهی می‌تواند انتخاب پرسپولیس باشد.

هافبک جوان تیم ملی با انتخاب پرسپولیس می‌تواند در صورت قهرمانی احتمالی این تیم در لیگ برتر و البته درخشش در لیگ قهرمانان آسیا، کارنامه‌اش را پربارتر کند و مسلماً در تابستان هم گزینه‌های بیشتری پیش‌رو خواهد داشت و هم با قیمت مناسب‌تری به فوتبال اروپا باز می‌گردد.

با این حال آلمانی‌ها مشتاق به جذب عزت‌اللهی هستند و شاید هم او در نیم فصل قراردادی با یک باشگاه اروپایی امضا کند و به صورت قرضی راهی تیم دیگری که شاید پرسپولیس باشد، شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onkqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ثبت رکورد ملی دیگر توسط پرسپولیس!