تاریخ انتشار: 1395/11/11 00:07
کد خبر: 232637

سوژه پرسپولیسی ها برای عروسی وحید امیری

کادوی عروسی وحید امیری از چند روز پیش تا همین امشب که مراسم عروسی برگزار می شود، سوژه ای داغ در میان بازیکنان پرسپولیس بوده که برای حضور در این مراسم به خرم آباد سفر کردند.
سوژه پرسپولیسی ها برای عروسی وحید امیری

پرسپولیسی ها از چند روز پیش به استقبال عروسی ستاره محبوب تیم، وحید امیری رفته بودند. بازیکنی که چهره ای مورد احترام برای تمام بازیکنان تیم است و در کنار سید جلال به عنوان بزرگترهای پرسپولیس برانکو شناخته می شوند.

پرسپولیسی ها از چند روز پیش قرار گذاشته بودند در عروسی وحید سنگ تمام بگذارند. بی دلیل نبود که کادوی عروسی امیری تبدیل به بحثی داغ در میان آنها شده بود. با تجربه های تیم از هم می پرسیدند چقدر برای کادو در نظر گرفتند و بازیکنان جوان تر نیز از باتجربه ها درباره کادوی عروسی مشورت می گرفتند. حتی یکی از بازیکنان پیشنهاد داده بود پرسپولیسی ها به صورت دسته جمعی به وحید هدیه بدهند که این تصمیم مخالفان جدی داشت. همین طور کادوی برانکو به امیری هم سوژه ای داغ در میان پرسپولیسی ها بود که می خواستند بدانند مرد کروات چه سورپرایزی برای امیری دارد.

عروسی وحید امیری در 24 ساعت گذشته در کانون توجه پرسپولیسی ها قرار داشته به طوری که برانکو ایوانکوویچ تعطیلی تمرین پرسپولیس را  یک روز  تمدید کرد تا بازیکنان بتوانند به راحتی در مراسم عروسی هم تیمی خود حاضر شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mldw5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالیِ جنجالی و طوفانی برانکو برای مقابله با صبا مشخص شد