تاریخ انتشار: 1395/11/11 13:10
کد خبر: 232561

هوری: از دلیل انتشار شایعه مرگم بی خبر هستم

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: هرکسی که بتواند به صنعت نفت آبادان کمک کند در هر پست و سمتی که باشد باعث خوشحالی من است و اصلا از این موضوع ناراحت نمی‌شوم.
هوری: از دلیل انتشار شایعه مرگم بی خبر هستم

به گزارش فرتاک ورزشی، حسن هوری در مورد انتشار شایعه خبر درگذشتش، گفت: متاسفانه این خبر از طریق شبکه خوزستان اعلام شد. از طریق مراجع قانونی پیگیر این مسئله هستم تا مسببان انتشار این شایعه مشخص شوند.

وی در مورد اینکه آیا از دلیل انتشار این شایعه خبر دارد،‌اظهار داشت: خدا شاهد است که از این مسئله بیخبرم. فقط باید از مردم مهربان ایران تشکر کنم که در این مدت همه جوره من را شرمنده کردند. در این دو روز دائم با من تماس گرفته می‌شود و جویای حالم هستند. دوستان فوتبالی و غیر فوتبالی در این مدت از من حمایت کردند.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت در مورد اینکه آیا هدف خاصی از انتشار این خبر وجود داشته است، تصریح کرد: مهم آن بالاسری است و فقط راضی به رضای خدا هستم. مسائل دیگر برایم مهم نیست.

هوری در مورد زمان بازگشتش به تمرینات صنعت نفت گفت: فعلا در مورد فوتبال حرفی نمی‌زنم. این حواشی که علیه من منتشر شد واقعا شرایط را سخت کرد. خیلی‌ها نگرانم شدند و فعلا قصد ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم.

وی در مورد جذب یک دروازه‌بان جدید در صنعت  نفت و اینکه آیا از این موضوع ناراحت نشده است، گفت: خیر. اتفاقا خیلی از این اتفاق خوشحال شدم. هر کسی که بتواند در هر پست و جایگاهی به صنعت نفت کمک کند و باعث موفقیت این تیم شود باعث خوشحالی من است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mldn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگربان صنعت نفت مقابل سپاهان چه کسی خواهد بود؟