تاریخ انتشار: 1395/11/11 14:32
کد خبر: 232540

بازهم رامین رضاییان و مشکل پرسپولیس؛ معادله برانکو برای دیدار با تراکتور و استقلال

سرمربی پرسپولیس برای دو بازی آینده حساس تیمش باید روی یک نام در پست دفاع راست خط قرمز بکشد. در این پست دو بازیکن آماده حضور دارند.
بازهم رامین رضاییان و مشکل پرسپولیس؛ معادله برانکو برای دیدار با تراکتور و استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل دوم توانسته با چهار برد پیاپی و بدون دریافت حتی یک گل آمار خیلی خوبی را به نام خود ثبت کند. 

این آمار در شرایطی رقم خورد که در هفته های اخیر پرسپولیس در هر مسابقه تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به علت محرومیت و یا مصدومیت در اختیار نداشت. در شروع نیم فصل دوم محسن ربیع‌خواه مدافع چپ ثابت و بازیکن مورد علاقه برانکو با مصدومیت مواجه شد و به همین علت در دیدارهای تیمش در نیم فصل دوم غایب بود. به همین خاطر سرمربی کروات سرخپوشان ماهینی را به دفاع چپ فرستاد تا از محرمی جوان در دفاع راست استفاده کند.

محرمی هر چند در نیم فصل اول کمتر فرصت بازی پیدا کرد اما در همین دیدارهای اخیر نشان داد که می تواند یک پدیده در جمع سرخپوشان باشد. 

از طرفی دیگر رامین رضائیان دیگر مدافع راست پرسپولیس که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل تیم برانکو محسوب می‌شود، در غیاب بازیکنان خط میانی به عنوان یک هافبک به بازی گرفته می‌شد.

پرسپولیس در دو هفته آتی حساس ترین بازی های فصل خود را پیش رو دارد. تیم برانکو ابتدا یکشنبه هفته آینده به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت و پس از آن نیز باید در دربی هشتاد و چهارم پایتخت مقابل استقلال قرار بگیرد.

برانکو در حالی تیمش را برای بازی با تراکتورسازی در هفته بیستم لیگ برتر آماده می‌کند که با یک معادله مواجه شده است. این مربی اگر بخواهد به رضائیان بازی بدهد، باید روی نام یکی از بازیکنان اصلی اش خط قرمز بکشد.

سرمربی کروات سرخپوشان در بازی برابر تراکتورسازی تمام عناصر خط میانی‌اش را در اختیار دارد و بعید به نظر می‌رسد که بخواهد به رضائیان در میانه زمین بازی بدهد.  از طرفی عملکرد صادق محرمی جوان در پست دفاع راست هم خوب بوده و سخت است که برانکو بخواهد  از حضور این بازیکن نیز در ترکیب صرف نظر کند.

باید دید که سرمربی کروات چگونه این معادله را حل می‌کند و روی نام کدام بازیکن خط قرمز می‌کشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pojg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع پرسپولیس دربی را از دست داد