تاریخ انتشار: 1395/11/12 16:29
کد خبر: 232281

شکایت جدید از باشگاه استقلال

استقلالی ها با محرومیت از نقل و انتقالات ضربه بزرگی را متحمل شدند اما این اتفاق برای مدیران این تیم مشکلی ندارد و در این خصوص هیچ توضیحی نمی دهند و اقدامی انجام نمی دهند.
شکایت جدید از باشگاه استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی، استقلال با محرومیت از نقل و انتقالات ضربه بزرگی را متحمل شد اما این اتفاق برای مدیران این تیم مشکلی ندارد و در این خصوص هیچ توضیحی نمی دهند و اقدامی ا انجام نمی دهند.

در خصوص حتی اعلام شده که تیم باید بدون بازیکن خود نیم فصل دوم را سپری کند زیرا چشمی هم مانند دو بازیکن دیگر تیم نمی تواند در ترکیب استقلال به میدان برود و آبی پوشان تهرانی  را همراهی کند.

گفتنی است چشمی هم باید فکری به حال فوتبال خود کند زیرا این بازیکن نیز نمی تواند در حال حاضر برا استقلال بازی کند و بسیار از این اتفاق ناراحت است زیرا این بازیکن به تازگی قرار بود در لیگ برای استقلال به میدان برود زیرا منصوریان روی وی حساب ویژه ای باز کرده بودو و در حال حاضر این بازیکن باید فکر دیگری کند.

این در حالی است که آبی پوشان تهرانی  علاوه بر این مشکلات برای شکایت شیحی در خطر شکایت و محرومیتهای بعدی نیز قرار دارد زیرا علاوه بر این بازیکن ردی،سامویل و هلمکه هم جزو نفراتی هستند که قرار است از این تیم شکایت کنند و این موضوع ادامه دار است!

گفتنی است با اینکه بارها به این موارد اشاره شده و مدیران آبی پوش تهران از این اتفاقات آگاه هستند اما این در حالی است که هیچ اقدامی انجام نمی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gb6az

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چراغ قرمز فیفا به آندو و چشمی!