تاریخ انتشار: 1395/11/14 13:25
کد خبر: 231853

بازیهای امروز لیگ برتر به هیچ وجه لغو نخواهد شد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بر اساس قانون نه تنها این بازی بلکه تمام بازیهای لیگ 10 درصد ورزشگاه در اختیار تیم های میهمان است.
بازیهای امروز لیگ برتر به هیچ وجه لغو نخواهد شد

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید فتاحی درباره احتمال لغو بازیهای امروز لیگ برتر به دلیل بارش برف اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هایی که از قبل شده بود، برای 2 بازی تهران روی زمین ها کاور کشیده شده و همین حالا هم عملیات پاکسازی آغاز شده است. در اصفهان هم مشکلی نداریم. فقط اهواز آلوده هست و تا الان قرار است بازی برگزار شود، مگر اینکه مشکل خاصی پیش بیاید.

وی افزود: همیشه در زمستان بحث برف و باران مشکل ایجاد می کرد و حالا هم آلودگی ما را نگران کرده است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه برخی اعتقاد داشتند ماشین سازی و استقلال نباید برگزار می شد، تصریح کرد: ما از ورزشگاه یادگار امام بازدید کرده بودیم و سیستم هیتینگ داشت. متاسفانه سیستم ها آنطور که باید عمل می کرد، نشد. بارش برف هم قابل پیش بینی نبود. طبیعتا استقلال دوست داشت بازی برگزار شود اما نه استقلال تصمیم گیرنده است، نه ماشین سازی و فقط داور بود که تصمیم می گرفت.

وی درباره نداشتن توپ قرمز در نیمه اول بازی دیروز گفت: توپ مسابقه را باید هیات فوتبال مهیا کند. متاسفانه به دلیل پیش بینی نکردن، توپ وجود نداشت. البته دوستان کمک کردند و در نیمه دوم رسید.

فتاحی درباره اینکه 10 درصد در اختیار هواداران تراکتورسازی است، بیان داشت: بر اساس قانون نه تنها این بازی بلکه تمام بازیهای لیگ 10 درصد ورزشگاه در اختیار تیم های میهمان است. البته در صورتی که تماشاگران تیم میزبان سایر ظرفیت ورزشگاه را پر کنند. بازی فولاد و استقلال که خودم ناظرش بودم، این اتفاق نیفتاد و ظرفیت بیشتری به استقلالی ها رسید. با این حال پیش بینی می شود پرسپولیسی ها 90 درصد را پر می کنند و در بازی رفت هم ظرفیت میهمان 10 درصد بوده است، در این بازی هم همینطور است.

وی افزود: بلیت ها پیش فروش می شود. قسمت جنوبی ورزشگاه کنار تونل و طبقه بالا در اختیار هواداران تراکتورسازی است. انشاالله اتفاقی نمی افتد. ما پیش بینی های لازم را کردیم و نرده کشی انجام دادیم. بازی فولاد و پرسپولیس دیدید که با 20 دقیقه دیر برگزار شد و دلیلی هم نداشت.

رئیس کمیته مسابقات درباره فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: امروز نقل و انتقالات به پایان می رسد اما بازیکن آزاد بعد از امروز هم می شود جذب کرد.

فتاحی در پایان گفت: بلیت فروشی دربی از دوشنبه آغاز می شود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a57rg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماشین- سایپا به 19 دیماه موکول شد