تاریخ انتشار: 1395/11/15 15:40
کد خبر: 231638

باشگاه تراکتورسازی تعلیق شد نه محروم+عکس

مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: نامه‌ای از سوی فیفا در خصوص محرومیت باشگاه تراکتورسازی به ما و فدراسیون فوتبال داده نشده است.
باشگاه تراکتورسازی تعلیق شد نه محروم+عکس

به گزارش فرتاک ورزشی، سیامک قلیچ‌خانی درباره محرومیت باشگاه تراکتورسازی از نقل‌وانتقالات زمستانی اظهار داشت: هیچ نامه‌ای از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتورسازی ارسال نشده است که نشان‌دهنده محرومیت ما باشد. شب گذشته سیستم TMS برای باشگاه تراکتورسازی باز بود و توانستیم قرارداد سجاد شهباززاده را ثبت کنیم. اگر قرار به محرومیت بود، باید رونوشتی از نامه فیفا به فدراسیون فوتبال یا باشگاه ارسال می‌شد.

وی در ادامه افزود: سه‌شنبه این هفته جلسه کمیته انضباطی فیفا در خصوص شکایت پدرو ویلا، بازیکن پرتغالی پیشین تراکتورسازی برگزار شد و ظاهراً به علت مشکلاتی که ایرانی‌ها به وجود آورده‌اند، باشگاه تراکتورسازی تعلیق شده است. بنابراین محرومیتی در کار نیست و این مشکل را حل خواهیم کرد. از طرفی، این مشکل ارتباطی به بازیکنانی که جذب کرده‌ایم، ندارد.

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به اینکه فیفا اعلام کرده است باشگاه تراکتورسازی به علت مشکلاتی که دارد، حق ثبت قرارداد بازیکن جدیدش را نخواهد داشت، گفت: به باشگاه استقلال نامه ارسال شده بود و در برنامه‌های تلویزیونی این نامه نشان داده شد، اما برای ما از سوی فیفا نامه‌ای ارسال نشده است.

قلیچ‌خانی در پاسخ به این پرسش که آیا مطمئن است مشکل تراکتورسازی حل خواهد شد یا خیر، گفت: نمی‌توانم بگویم حل می‌شود یا نه، اما همان‌طور که گفتم ما تعلیق هستم، نه محروم.

به گزارش تسنیم، مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی درخواست فیفا برای ثبت قرارداد سجاد شهباززاده را در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده است که این درخواست مورد قبول واقع شده، اما فیفا اعلام کرده است که باشگاه تراکتورسازی به علت مشکلاتی که دارد، نمی‌تواند قراردادی ثبت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzopg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آگاهی کامل استقلالی‌ها از حکم محرومیت قبل از ابلاغ رسمی فیفا
فدراسیون فوتبال اطلاعیه داد؛