تاریخ انتشار: 1395/11/15 15:41
کد خبر: 231637

کمالوند: تعویق دیدار سیاه‌جامگان خارج از اراده ما بود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: شرایط موجود برای لغو دیدار با سیاه‌جامگان خارج از اراده است و به هر حال باید با آن کنار بیاییم و شرایط مان را براساس وضعیت موجود تطبیق دهیم.
کمالوند: تعویق دیدار سیاه‌جامگان خارج از اراده ما بود

به گزارش فرتاک ورزشی، فراز کمالوند درخصوص به تعویق افتادن بازی تیمش برابر سیاه جامگان، با اشاره به تاخیر چند ساعته پرواز تیم از تبریز و خستگی بازیکنان، اظهارداشت: به هر حال وضعبت نامساعد آب و هوایی و مهیا نبودن شرایط برگزاری بازی، خارج از اراده ما است و باید به نحو ممکن با آن کنار بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نگه داشتن بازیکنان در شرایط مسابقه را امری مهم در راستای کسب نتیجه دانست و تصریح کرد: طی هفته گذشته تمرینات مان را براساس برنامه ریزی روزانه پیش برده ایم و آنان که از جنبه های تاکتیکی فوتبال آگاهند، می دانند که در فوتبال حرفه ای ساعت تمرینات نیز براساس ساعت بازی پیش رو انجام می شود، بر این اساس، تعویق بازی، تبعاتی به همراه دارد.

وی ادامه داد: همانطور که اشاره شد، شرایط موجود خارج از اراده است و به هر حال باید با آن کنار بیاییم و شرایط مان را براساس وضعیت موجود تطبیق دهیم.

کمالوند، سیاه جامگان را تیمی سرشار از انگیزه و هیجان توصیف کرد و بیان داشت: تاکتیک این تیم را آنالیز کرده ایم و شناخت کاملی از آنان داریم، سبک بازی تیم های تحت هدایت خداد عزیزی نیز برایمان آشنا است و ان‌شاالله به نتیجه مطلوب مدنظرمان به تبریز بر می گردیم.

فراز کمالوند روحیه حریف گسترش فولاد در هفته بیستم لیگ برتر را بسیار هیجانی قلمداد کرد و افزود: با توجه به اتفاقات بازی گذشته سیاه جامگان و فولاد خوزستان، این تیم در دیدار مقابل ما بدنبال اثبات شایستگی ها خواهد بود و همین موضوع کارمان را دشوار می کند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه اضافه کرد: البته هیجانی و با انگیزه بازی کردن حریف فرصت هایی را نیز برای ما ایجاد می کند که تجربه فردی بازیکنان و تاکتیک تیمی مان به خوبی توان مقابله و موفقیت در چنین شرایطی را داریم.

کمالوند در پایان اظهاراتش با ابراز امیداوری نسبت به برگزاری بازی در روز شنبه 16 بهمن، عنوان داشت: علیرغم پیش آمدن شرایط موجود و به تعویق افتادن بازی، تیم مان روحیه و انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز دارد و با توجه به نتایج دو هفته اخیرمان، برای کسب پیروزی و ارتقای موقعیت مان در جدول هم قسم مان شده ایم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlnmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمالوند: ذوب آهن منسجم ترین تیم لیگ برتر است