تاریخ انتشار: 1395/11/16 13:23
کد خبر: 231482

منصوریان تا پایان فصل در استقلال ماندگار است

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: حتی اگر در بازی مقابل السد و در دربی نتیجه نگیریم به صلاح نیست که تا آخر لیگ سرمربی تیم را عوض کنیم.
منصوریان تا پایان فصل در استقلال ماندگار است

به گزارش فرتاک ورزشی، مسعود معینی، عضو هیئت رئیسه باشگاه استقلال در گفت و گویی با رادیو ورزش پیرامون ارزیابی فنی این تیم گفت: یکی دو سال است که فوتبال ما در حال دگرگونی است و در حوزه مربیان و بخصوص بازیکنان نسل عوض می شود. در هر صورت همه مربیان خوب دنیا همیشه ترکیبی از جوانها و چند نفر از با تجربه ها را در ترکیب تیم شان حفظ می کنند. اضافه کردن جوانان به تیم کار پر ریسک و بزرگی است و نیاز به زمان دارد. سال گذشته این اتفاق برای تیم پرسپولیس افتاد و این تیم در نیم فصل اول در شرایط بسیار ضعیفی قرار داشت. ولی با کمک کادر، مدیریت، بازیکنان جوان و پشتیبانی خوب هواداران توانستند رشد کنند و در پایان فصل نتایج خوبی بدست آورند. در این فصل این اتفاق برای استقلال و با مربیگری منصوریان رخ داده است.

معینی درخصوص هواداران تیم استقلال گفت: هواداران واقعی ما کسانی هستند که در حال حاضر از ما پشتیبانی می کنند ولی یکسری هواداران نمی گذارند آب خوش از گلوی ما پائین رود. از هواداران خواهش می کنم صبر و حوصله داشته باشند ما مشکلاتی داریم که از دوره های قبلی به ما رسیده است و ما در این پی پولی با آن می جنگیم. در هیچ جای دنیا هوادار به اعضای هیئت مدیره بی احترامی نمی کند. ما در مثلثی قرار گرفته ایم که کادر فنی و بازیکنان، هیئت مدیره و باشگاه ضلع ها آن هستند. عده ای می خواهند این سه راس را که به هم متصل هستند از هم بپاشند.

او در ادامه گفت: حتی اگر در بازی مقابل السد و در دربی نتیجه نگیریم به صلاح نیست که تا آخر لیگ سرمربی تیم را عوض کنیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jg8qe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش زمانی به احتمال برکناری منصوریان