تاریخ انتشار: 1395/11/16 23:03
کد خبر: 231368

کی روش عمدا جو پرسپولیس را خراب می کند؟/کمک به منصوریان و جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس؟

کی روش عمدا جو پرسپولیس را خراب می کند؟/کمک به منصوریان و جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس؟

پیروزی پرسپولیس در فینال لیگ برتر مقابل تراکتورسازی، می‌تواند تکلیف قهرمانی لیگ را چند ماه مانده به پایان مسابقات مشخص کند. پرسپولیس همین حالا، 6 امتیاز از تراکتورسازی جلوتر است و تراکتوری‌ها برای این بازی، بسیاری از بازیکنان اصلی‌شان را در اختیار ندارند. در شرایطی که اوضاع فنی و روانی پرسپولیس برای این بازی به مراتب بهتر به نظر می‌رسید، یک مصاحبه جنجالی از کی‌روش اردوی سرخپوشان تهران را بهم ریخته است.

کی‌روش رسما خبر داده از این به بعد، هیچ بازیکنی از پرسپولیس به تیم ملی دعوت نخواهد کرد. این حرف، یعنی حداقل 9 بازیکن پرسپولیس که اعضای ثابت یا چرخشی لیست تیم ملی بودند باید رویای پوشیدن پیراهن کشورشان را فراموش کنند. علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، حسین ماهینی، جلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی، بازیکنانی هستند که این فصل حداقل یک بار به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. از بازیکنان ثابت سرخپوشان، فقط فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و محسن ربیع‌خواه این فصل جایی در لیست کی‌روش نداشته‌اند.

فشار روانی از دست دادن تیم ملی برای 9 بازیکن ثابت پرسپولیس مقابل تراکتورسازی، می‌تواند حسابی اوضاع را برای تیم برانکو بهم بریزد و به نفع تراکتورسازی تمام شود. فصل پیش و قبل از بازی حساس پرسپولیس و نفت هم شایعه شده بود کی‌روش بعضی دستیارانش را برای کمک به منصوریان و جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس، سراغ سرمربی نفت فرستاده است. فصل پیش، پروژه سرمربی تیم ملی موفق بود و به جای برانکو، یکی از دوستان نزدیکش یعنی عبدالله ویسی قهرمان لیگ برتر شد. این بار رقیب اصلی برانکو در لیگ هم جزو دشمنان سرسخت کی‌روش است اما احتمالا سرمربی تیم ملی، موفقیت دشمن سابق را به دشمن فعلی ترجیح می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrprx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایز امروز برانکو برای هواداران و پرسپولیسی ها