تاریخ انتشار: 1395/11/16 23:38
کد خبر: 231356

ترکیب احتمالی پرسپولیس لو رفت

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در روزی که از نظر پتانسیل فردی شرایط بهتری نسبت به رقیب مدعی خود دارند، باید به مصاف شاگردان امیر قلعه نویی بروند.
ترکیب احتمالی پرسپولیس لو رفت

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری امروز خود، پیش از جدال برابر تراکتورسازی از غیبت 4 بازیکن خود برابر این تیم خبر داد. علی علیپور به دلیل محرومیت، محسن ربیع خواه، الکسی پل یانسکی و ولادیمیر پریمیوف به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سرخپوشان در جدال جذاب و سرنوشت ساز لیگ حاضر نخواهند بود. اتفاق مثبت در این میان البته به غیبت بازیکنانی است که بیشتر در قالب نیمکت نشین برای این تیم ایفای نقش می کردند و این می تواند برتری مناسبی برای برانکو ایوانکوویچ در این دیدار تلقی شود.

 

با این شرایط به نظر می رسد ترکیب 11 نفره پرسپولیس برابر تراکتورسازی با کمترین تغییر نسبت به بازی گذشته و با بازگشت محرومان شکل گیرد.

 

علیرضا بیرانوند که در بازگشت از مصدومیت عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته، به دنبال تداوم رکورد گل نخوردن خود در چهارمین بازی دور برگشت خواهد بود و پیش روی خود مهاجمانان  برتر تراکتورسازی را می بیند که از توانایی ضربه زدن در داخل هجده و خارج از آن و خصوصا نبردهای هوایی برخودار هستند.

 

سیدجلال حسینی در بازگشت به ترکیب این تیم بار دیگر در کنار محمد انصاری قرار خواهد گرفت تا زوج دفاعی این تیم اعتمادبنفس بیشتری به دیگر بازیکنان منتقل کند. در غیاب محسن ربیع خواه، حسین ماهینی همچنان به عنوان مدافع چپ در ترکیب سرخپوشان فعالیت خواهد کرد و باید برابر ایرانپوریان و دیگر حمله وران سمت راست تراکتورسازی در انتظار یک روز سخت برای خود باشد. گمانه زنی در خصوص سمت راست دفاعی خبر از بازگشت رامین رضاییان و نیمکت نشینی بازیکن جوان این تیم می دهد. صادق محرمی در چند دیدار اخیر توانست عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد و اکنون شاید قربانی نام‌ها در این تیم شود و جای خود را به رضاییان دهد که در بازی با صبا مرد همه کاره سرخپوشان لقب گرفته بود.

 

بازگشت فرشاد احمدزاده به ترکیب بار دیگر او را به سمت راست تهاجمی پرسپولیس خواهد برد و در سمت مقابل این وظیفه بر عهده سروش رفیعی خواهد بود که انگیزه زیادی برابر تیم سابق خود خواهد داشت. کامیابی نیا که بیم محرومیت مجدد از دربی را دارد در این بازی باید برابر محمد نوری قرار گیرد که در فقر هافبک دفاعی در جمع حریف این وظیفه به او محول شده است. محسن مسلمان نیز به عنوان راس لوزی خط میانی سرخپوشان وظیفه ارسال پاس های نهایی به حمله وران را برعهده خواهد داشت.

 

در غیاب علی علیپور و ولادیمیر پریمیوف در خط حمله که به دلیل محرومیت و مصدومیت این جدال را از دست داده اند، مهدی طارمی با پایان محرومیت یک جلسه‌ای اش در کنار وحید امیری قرار خواهد گرفت و امیدوار است از گل نزدن دیگر مدعیان آقای گلی سود ببرد و خود را به صدر نزدیک تر از پیش کند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری.

 

لازم به ذکر است در ترکیب احتمالی پرسپولیس 4 بازیکن دو اخطاره (علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و وحید امیری) حضور دارند که در صورت دریافت کارت دیدار دربی را از دست خواهند داد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9on6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش عمدا جو پرسپولیس را خراب می کند؟/کمک به منصوریان و جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس؟