تاریخ انتشار: 1395/11/17 14:56
کد خبر: 231264

چرا فولاد از تراکتورسازی شکایت نمی کند؟

شکایت تیم‌های نفت آبادان و استقلال خوزستان علیه تیم تراکتورسازی هیچ امتیازی را نصیب این دوتیم خوزستانی نمی‌کند.
چرا فولاد از تراکتورسازی شکایت نمی کند؟

به گزارش فرتاک ورزشی، در پی فاش شدن محرومیت باشگاه تراکتورسازی تبریز از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی، همچنین استفاده این تیم از سه بازیکن جدید در دیدارهای ابتدایی دور برگشت، بحث شکایت تیم‌های حریف تراکتورسازی در چند بازی اخیر این تیم در رسانه‌ها مطرح شده است.

در همین راستا، فوتبالدوستان خوزستانی از مسئولان تیم‌های استقلال خوزستان و نفت آبادان که در هفته‌های شانزدهم و هفدهم به دییدار تراکتورسازی تبریز رفته بودند، درخواست کرده‌اند تا علیه این باشگاه شکایت کرده و خواستار سه بر صفر اعلام شدن نتایج بازی‌های مذکور شوند.

این در حالیست که شکایت باشگاه‌های استقلال خوزستان و نفت آبادان علیه تراکتورسازی، هیچ امتیازی را نصیب دوتیم خوزستانی نمی‌کند. براساس آئین‌نامه انضباطی فوتبال ایران، شکایت‌ علیه بازیکنان غیرمجاز هرکدام از تیم‌ها، فقط تا 2 ساعت پس از خاتمه‌ی هر مسابقه قابل ارائه به کمیته انضباطی است و در صورتی که بیش از 2 ساعت از اتمام مسابقه گذشته باشد، این شکایت قابل رسیدگی نخواهد بود.

همین امر سبب می‌شود که شکایت تیم‌های استقلال خوزستان و نفت آبادان علیه باشگاه تراکتورسازی قابل رسیدگی در کمیته انضباطی نباشد و شاید به‌همین دلیل است که مسئولان این دوتیم خوزستانی تمایلی برای طرح شکایت نشان نداده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pogar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این‌بار ۹۰ بد یُمن نبود!