تاریخ انتشار: 1395/11/18 12:31
کد خبر: 231064

پس از عقد قرارداد؛ تیموریان امروز با نفت تمرین می کند

سرپرست تیم فوتبال نفت می‌گوید آندرانیک تیموریان امروز سر تمرین این تیم حاضر می‌شود. او همچنین از قرارداد این بازیکن تا پایان فصل خبر داد.
پس از عقد قرارداد؛ تیموریان امروز با نفت تمرین می کند

به گزارش فرتاک ورزشی، محسن خلیلی با بیان این که قرارداد آندرانیک تیموریان امروز (دوشنبه) به صورت رسمی ثبت شده است، اظهار کرد: چند روزی بود که با او مذاکره می‌کردیم و امروز به طور رسمی قرارداد با او امضا کردیم. همچنین قرار است او در تمرین امروز نفت هم شرکت کند.

سرپرست تیم فوتبال نفت درباره شرایط این تیم در چند هفته‌ اخیر لیگ برتر ، گفت‌: شرایطمان بد نیست. خدا را شکر محمد قاضی روز به روز شرایطش بهتر شده و میلاد فخرالدینی به شرایط ایده‌آل نزدیک شده است. بیشترین دغدغه‌ کادرفنی بدشانسی‌هایی که گریبان تیم را گرفته و موقعیت‌هایی است که از دست می‌دهیم.

او ادامه‌ داد: مساوی‌های ما باید به برد تبدیل می‌شد و شرایط ما در جدول بهبود می یافت. ان‌شاء‌الله در بازی مقابل پیکان از شرایط میزبانی‌مان استفاده کنیم و با سه امتیاز این بازی خودمان را به بالای جدول برسانیم.

خلیلی در پایان درباره جلسه هفته‌ گذشته بازیکنان نفت با مسئولان این باشگاه برای حل مشکلات مالی‌شان گفت‌: قول‌هایی به بازیکنان داده شده که قرار است تا پایان ماه پرداختی به آنها صورت گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pogbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی آلوستانی: مقابل کیمیافرآیند به دنبال سه امتیاز بازی هستیم
سرمربی بعثت کرمانشاه مطرح کرد؛