تاریخ انتشار: 1395/11/18 12:43
کد خبر: 231059

سنگین ترین شکست ژنرال با پیاده نظام مقابل ارتش سرخ

امیر قلعه‌نویی عادت به شکست های تحقیرآمیز در ورزشگاه آزادی ندارد؛ دیروز اما اتفاقات طور دیگری برای او و تیمش رقم خورد تا خشم بر چهره اش نمایان شود.
سنگین ترین شکست ژنرال با پیاده نظام مقابل ارتش سرخ

به گزارش فرتاک ورزشی، امیر قلعه نویی روزگاری استاد نباختن به پرسپولیس بود، او که ادعا داشت در دوران بازی خود به سرخپوشان پایتخت نباخته، در دوران مربیگری نیز این رویه را ادامه داد و 3 پیروزی در 3 فصل متوالی شرایط را برایش کاملا خوب کرده بود. دو سال آخر حضور در استقلال اما رکورددار بودنش را پایان داد. شکست دو بر یک در دور رفت لیگ چهاردهم مقابل تیم آشفته حمید درخشان و شکست یک بر صفر دور برگشت با تیم آشفته تر برانکو ایوانکوویچ قلعه نویی را در تقابل با پرسپولیس در شرایط سختی قرار داد.

سرمربی کنونی تراکتورسازی امسال امیدوار بود که بتواند در رقابت با پرسپولیس برای کسب جام قهرمانی گوی سبقت را برباید و بار دیگر توانایی هایش را به رخ بکشد اما اتفاقات عجیب وغریبی که در یکماه گذشته برای او و تیمش رخ داد، همه چیز را بهم ریخت. کار به جایی رسید که تراکتورسازی عملات با 12 بازیکن اصلی خود به مصاف پرسپولیس رفت و در نهایت شکستی تحقیرآمیز را تجربه کرد.

قلعه نویی در تمام دورانی که تیمهایش در ورزشگاه آزادی به میدان رفته اند، نمایش آبرومندی داشته اند و حتی در صورت شکست هم این اتفاق مفتضاحانه رقم نخورده است. دیروز اما اتفاقات باعث شکستی عجیب برای سرمربی موفق تراکتور شد. باخت 3 بر صفر مقابل پرسپولیس بدترین شکست امیر قلعه نویی در تمام ادوار لیگ در ورزشگاه آزادی بود. او وقتی می بیند که نمی تواند با دست خالی کاری برای تیمش انجام دهد، باید هم اینطور عصبانی باشد و چهره برافروخته اش را به مشاهده بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kj9q8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادینیو آخرین تیر ترکش قلعه نویی در آزادی