تاریخ انتشار: 1395/11/18 15:03
کد خبر: 231019

رحمتی: می خواهم سومین ستاره را با استقلال بگیرم

​​​​​​​کاپیتان استقلال می گوید که امیدوار است در استقلال سومین ستاره را به دست آورد.
رحمتی: می خواهم سومین ستاره را با استقلال بگیرم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با السد درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

سومین ستاره را می خواهیم

خوشحالم قبل از مهم ترین بازی سال در کنار شما هستم. به حضور در استقلال  که یکی از پر افتخار ترین تیم های آسیا است افتخار می کنم. استقلال تیمی است که دو بار قهرمان آسیا شده و امیدوارم بتوانم با این تیم سومین قهرمانی آسیا را کسب کنم. چند روز پیش که تاریخ استقلال را می خواندم، در دومین قهرمانی استقلال در آسیا اولین بازی برابر السد بود و بعد از برد السد در نهایت به قهرمانی آسیا رسید و حالا نیز باید با السد بازی کنیم.

 

هواداران بیایند

کل مجموعه استقلال در کنار یکدیگر سختی های زیادی را پشت سر می گذاریم. شرایط به شکلی که شما می بینید آنچنان خوب نیست اما همه در کنار هم هستیم تا بتوانیم فردا بازی خوبی انجام دهیم و از پرچم ایران دفاع کنیم. امیدوارم هواداران استقلال یک بار دیگر نشان دهند که پر تماشاگر ترین تیم آسیا کیست. در تیم ما جوانان زیادی حضور دارد و حمایت از این جوانها می تواند در روند بازی و نتیجه تاثیر داشته باشد. امیدوارم به لطف خدا، همت بازیکنان و حمایت هواداران اولین گام را محکم برداریم و بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا به مرحله گروهی برویم.

 

شرایط بد استقلال خارج از زمین است

شرایط بازیکنان و تیمی را نگفتم که خوب نیست. منظور من از نظر شرایط بد به محرومیت و دیگر موضوعات مربوط است که الان وقت حرف زدن درباره آن نیست.

 

یک صندلی خالی نخواهد ماند

ژاوی یکی از بازیکنان بزرگی است که به ایران آمده و تمام افتخارات را در کارنامه خود دارد. هواداران استقلال با تشویق گرم ژاوی نشان می دهند که طرفدار او هستند اما اینها برای قبل از بازی است اما در داخل زمین همه اتفاقات برای ما خواهد بود. با تدابیری که کادر فنی در نظر گرفته است و تک تک بازیکنان السد را آنالیز کرده، شناخت خوبی از آنها داریم. تک تک گلهایی که السد زده است را دیدم و شناخت خوبی از آنها دارم. به امید خدا بعد از بازی نیز درباره مشکلات حرف می زنیم. تمام ذهنیت ما الان السد قطر است و امیداوریم هواداران یک صندلی را در آزادی خالی نگذارند و بتوانیم در کنار هم برنده بازی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwo5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: زهیوی می‌ماند