تاریخ انتشار: 1395/11/19 13:59
کد خبر: 230806

هافبکی که زیر نظر برانکو به حاشیه نمی رود

محسن مسلمان تبدیل به یکی از ستون‌های اصلی پرسپولیس شده؛ آن هم در حالی که تا اوایل فصل گذشته حتی برانکو هم به این بازیکن سابقا پرحاشیه توجه‌ای نداشت و جایی برای او در ترکیب ثابت پرسپولیس قائل نبود.
هافبکی که زیر نظر برانکو به حاشیه نمی رود

به گزارش فرتاک ورزشی، حالا اما ماجرای زندگی فوتبالی مسلمان متفاوت شده و او بهترین روزهای فوتبالی‌اش را زیر نظر برانکو می‌گذراند. مسلمان امروز، مثل دیروز پرشور است؛ اما با این تفاوت که حالا شر‌ها را از خودش دور می‌کند.

نقطه اوج کیفیت ذهنی بالای مسلمان، صحنه‌ای بود که در بازی با تراکتور تا آستانه درگیری با فرزاد حاتمی هم پیش رفت؛ اما خیلی زود خودش را از مهلکه جدا کرد تا در روز برد شیرین، تلخی بی‌فایده‌ای را نصیب تیم و هواداران و خودش نکند. همان کاری که کامیابی‌نیا هم می‌توانست انجام دهد و از دربی هم محروم نشود. اما برای لحظه‌ای کنترل اعصابش را از دست داد و وارد جنگ روانی حاتمی شد. جنگ بی‌فایده‌ای که بازنده‌ای جز کمال و پرسپولیس نداشت.

جدای از آمادگی ذهنی، مسلمان بعد از مدت‌ها دوباره در این فصل توانسته حرفه‌ای‌تر به فوتبال نگاه کند. نگاهی که باعث شده در روزی مثل بازی با تراکتور به راحتی احساسات فانتزی بازی و خصلت‌های خلاق هجومی‌اش را کنار بگذارد و تا سر حد جان برای پرس تراکتور و دفاع در میانه زمین دوندگی داشته باشد. دیروز و در قاب رسانه، بیشتر از آنکه جنگندگی و احساس مسئولیت مسلمان به چشم بیاید، درخشندگی زوج موفق‌اش، سروش به چشم آمد. اما نمایش مسلمان رضایت برانکو و خود او را به طور کامل در پی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b666d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معادله ای که در پرسپولیس آسان حل می‌شود؛ برانکو منتظر وضعیت رضائیان