تاریخ انتشار: 1395/11/19 17:36
کد خبر: 230753

بازار سیاه بلیت فروشی و هیجان هواداران استقلالی ها در آزادی

هواداران تیم فوتبال استقلال که آرزوی قلبی شان پیروزی این تیم برابر السد است در انتظار دیدن بازی ستاره پیشین تیم فوتبال بارسلونا و یکی از بهترین بازیکنان جهان هستند.
بازار سیاه بلیت فروشی و هیجان هواداران استقلالی ها در آزادی

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹ امروز سه شنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان السد قطر خواهد بود. حاشیه های قبل از این دیدار را می خوانید:

* برخی هواداران استقلال از صبح زود مقابل ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و مسئولان ورزشگاه ناچار شدند برای سهولت آنها درها را زودتر از ساعت ۱۴ بازکنند تا ترافیکی ایجاد نشود.

* هواداران استقلال که هیجان زیادی برای این بازی دارند، پرچم های بسیار بزرگی را به ورزشگاه برده اند که یکی از آنها دوستاره طلایی روی خود داشت و از جایگاه تا بخش تیفوسی ها باز شد که نمای زیبایی به ورزشگاه داده بود.

* مسئولان ورزشگاه آزادی ساعت ۱۵ خط کشی های زمین را ترمیم کردند تا مشکلی برای بازی وجود نداشته باشد.

* بلیط های وی آی پی که معمولا برای اعضای تیم ها یا مسئولان فوتبال ارائه می شود به قیمت پنجاه هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

* هواداران استقلال چه در مسیر و چه روی سکوها شعار دادن را شروع کرده اند و البته طبق معمول کری خوانی برای پرسپولیسی ها هم جزو این شعارهاست.

* درحالی که حدود سه ساعت تا شروع این بازی باقی مانده بود کمتر از ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور یافته اند.

* با اینکه هواداران استقلال قلبا تمایل به پیروزی تیمشان دارند اما خوشحال هستند که می توانند بازی ژاوی ستاره پیشین بارسلونا را از نزدیک تماشا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a55ok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عذرخواهی اینیستا از فوتبال دوستان