تاریخ انتشار: 1395/11/20 02:54
کد خبر: 230634

شما هم مقصر بودی آقای برانکو!

شرایط امروز پرسپولیس بحدی ایده آل است که برانکو بر روی ابرها گام بر می دارد.
شما هم مقصر بودی آقای برانکو!

برانکو امروز در عرش است و ممکن است خیلی از هواداران پرشمارش هیچ نوع انتقادی از او را بر نتابند. با این وجود کم و کاستی همیشه وجود دارد و وظیفه رسانه هم منعکس کردن همین مسایل است. مثلا شاید بزرگترین اشتباه برانکو در مسابقه با تراکتورسازی، جایی بود که او بعد از قطعی شدن پیروزی سرخپوشان اقدام به مراقب از بازیکنان دو اخطاره‌اش نکرد.

پرسپولیس در بازی با تراکتورسازی چهار بازیکن در آستانه محرومیت داشت. در این میان تعویض علیرضا بیرانوند منطقی نبود و وحید امیری هم با توجه به پست بازی‌اش شانس بالایی برای مراقبت از خودش داشت. تنها گزینه‌هایی که باقی می‌ماندند، محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا بودند. نفر اول در پست دفاع میانی هر لحظه در خطر دریافت کارت زرد بود و نفر دوم هم شرایط مشابهی را در میانه میدان داشت. از آنجا که این دو نفر در حال حاضر جایگزین مناسبی هم روی نیمکت ندارند، برانکو می‌توانست با تعویض کردن آنها در 10دقیقه پایانی، تمام نفرات تیمش را برای بازی بزرگ هفته آینده برابر استقلال حفظ کند، اما سهل‌انگاری او در این مورد منجر به دریافت کارت زرد از سوی کامیابی‌نیا شد.

به این ترتیب کمال بازی با استقلال را از دست داد و پیدا کردن جانشین برای او هم واقعا کار سختی است. حالا باید از برانکو پرسید آیا 10دقیقه بازی کردن بدون کامیابی‌نیا برابر تراکتوری که سه بر صفر هم عقب بود، راه حل مناسبی نبود برای اینکه سرخپوشان در مصاف با رقیب دیرینه از حضور تنها هافبک دفاعی‌شان بهره‌مند باشند؟ توجه داشته باشید که بازیکنان تراکتور در دقایق پایانی حسابی هم عصبی شده بودند و باکی از به خشونت کشاندن بازی نداشتند؛ درست شبیه همان کاری که فرزاد حاتمی با کامیابی‌نیا کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jggjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



علیپور و جایگاهی به خطر افتاد