تاریخ انتشار: 1395/11/20 13:09
کد خبر: 230585

درخشش رحمتی در بهترین زمان ممکن برای استقلال

مهدی رحمتی کاپیتان آبی ها با نمایش خیره کننده خود فرمانده درون زمین برای تیمش بود.
درخشش رحمتی در بهترین زمان ممکن برای استقلال

 از تساوی با نفت تهران در هفته اول و باخت به استقلال خوزستان و نفت آبادان در هفته دوم و سوم، آن هم در ورزشگاه آزادی و تن‌هایی که تنها در زمین مسابقه راه می‌رفتند، نوید یک فصل ناامید کننده را به هواداران این تیم داد.

تغییرات مدیریتی و فنی در این تیم کورسویی از امید در دل هواداران برای نتیجه گرفتن در دراز مدت را روشن می‌کرد؛ اما هرچه از فصل می‌گذشت امید جایش را به ناامیدی می‌داد و مشکلات روز به روز افزایش می‌یافت و حتی زمزمه تغییر مدیریت و کادرفنی به گوش رسید، اما منصوریان حساب کار خود را از بازی با سپاهان در هفته پایانی شروع کرد ، بازی زیبا و بی‌نقص با بازی دادن به جوانان.

این روند ادامه داشت و با وجود خبر تلخ محرومیت استقلال از نقل و انتقالات توسط فیفا، جوانان تشنه شهرت ومحبوبیت استقلال انگار خیال عقب‌نشینی نداشتند. بعد از برد نفت آبادان و پیکان و ماشین‌سازی و برد حماسی در حضور 100 هزار هوادار مقابل السد و ژاوی اکنون استقلال محبوب تمام ایران است، غرور استقلال بازگشته است.

تیم جوان و شکست‌ناپذیر منصوریان اما در میان زمین فرمانده کم ندارد، از اسماعیلی ورضایی و حیدری بگیرید تا امید ابراهیمی اما کاپیتان رحمتی چیز دیگریست، اوست که با بال‌های قوی‌اش روزنه امید را در دل جوانان و هواداران استقلال زنده نگه می‌دارد. با تعصب مثال زدنی درون زمین نکته مهمی را به جوانان استقلال میفهماند: اینجا استقلال است؛ بمانید، بجنگید، پیروز شوید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mllpb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش زنده، استقلال تهران یک استقلال خوزستان 2

گلر استقلال دوباره تغییر میکند؟