تاریخ انتشار: 1395/11/20 19:47
بازی ما و صبا ۶ امتیازی است
کد خبر: 230504

شفیعی: هاشمی‌نسب و عزیزی نقطه قوت تیم ما هستند/ هرکسی جای عزیزی بود تیم را از زمین بیرون می‌کشید

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان از خداداد عزیزی و مهدی هاشمی‌نسب به عنوان نقاط قوت این تیم یاد کرد.
شفیعی: هاشمی‌نسب و عزیزی نقطه قوت تیم ما هستند/ هرکسی جای عزیزی بود تیم را از زمین بیرون می‌کشید

مرتضی شفیعی مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: با توجه به وضعیت جدول برای ما و تیم صبا هر دو تیم می‌دانیم که این مسابقه خیلی حساس است و یک دیدار شش امتیازی محسوب می‌شود. شرایط به گونه‌ای است که در دور برگشت تیم صبا میزبان ماست و کار برای آنها راحت‌تر است. با توجه به شناختی که از صبا و کادر فنی این تیم داریم امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

وی افزود: همه هم و غم ما این است که سه امتیاز این مسابقه را بگیریم. وضعیت بازی‌ها به گونه‌ای است که از این به بعد بازی‌های سخت ما شروع می‌شوند. ما پس از صبا باید به مصاف تراکتورسازی، استقلال و سپاهان برویم که همه حریفانی مشکل هستند. متأسفانه در دور رفت که ما از وسط راه آمدیم سیاه‌جامگان امتیازات خوبی نگرفت. صبای قم بهتر از ما در تعطیلات نیم‌فصل یارگیری کرد، اما نقطه قوت تیم ما خداداد عزیزی و مهدی هاشمی‌نسب محسوب می‌شوند، چون بازیکنان به این دو نفر اعتماد دارند و به عشق این دو است که به کار خود ادامه می‌دهند.

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در پاسخ به این پرسش که چرا هواداران کمی از دیدارهای سیاه‌جامگان استقبال می‌کنند، خاطر نشان کرد: ورزشگاه تیم ما از شهر دور است. مشهد خیلی سرد است و با توجه به اینکه بازی‌های ما از تلویزیون پخش مستقیم می‌شود مردم رغبتی به حضور در ورزشگاه ندارند. مشهد در لیگ برتر دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان را دارد که اگر نتایج این دو تیم کمی بهتر باشد و رتبه بهتری نیز در جدول کسب کنند شاید تماشاگران رغبت کنند به ورزشگاه بیایند. مثلاً در دربی شهر مشهد فکر می‌کنم هزار نفر به ورزشگاه آمدند.

شفیعی در خصوص مشکلات مالی تیم سیاه‌جامگان مشهد با بیان اینکه مسئولان کمکی به این باشگاه نمی‌کنند، عنوان کرد: بازیکنان تیم به خاطر عشق به خداداد عزیزی و اعتماد به اوست که می‌آیند و بازی می‌کنند. وضعیت ما بحرانی است و مدیران استانی نیز کمکی به تیم نمی‌کنند. باشگاه ما شخصی است و سخت است که یک نفر تیم را بچرخاند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مسئولان استان به تیم شما کمک نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: این سؤال را باید از مسئولان مشهد بپرسید.

مربی تیم سیاه‌جامگان مشهد با بیان اینکه این تیم مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان از پیش باخته نخواهد بود، اظهار داشت: اگر در این بازی بتوانیم امتیاز بگیریم فاصله خود را با صبا بیشتر خواهیم کرد. همان‌طور که گفتم این بازی شش امتیاز دارد و ما تلاش می‌کنیم در این مسابقه پیروز شویم. اگر نگاه کرده باشید ما چهار هفته از داوری‌ها ضرر کردیم. مقابل سایپا با گل خلعتبری که قبل از آن هند کرده بود، شکست خوردیم و مقابل فولاد هم گل ما را به اشتباه آفساید اعلام کردند و هم یک پنالتی اشتباه نزدیک بود به ضررمان اعلام شود. متأسفانه تیم‌هایی که از نظر مالی وضعیت خوبی ندارند از لحاظ داوری لطف زیادی به آنها  نمی‌شود. فکر نمی‌کنم سایپا با این بضاعت مالی خوبی که دارد سقوط کند، چون این تیم‌ها که از لحاظ مالی وضعیت خوبی دارند برای فدراسیون دردسر کمتری دارند، اما ما حتی در رفت‌وآمدمان نیز مشکل داریم. همه هم و غم ما این است که بتوانیم نتیجه بگیریم و فکر می‌کنم تماشاگران‌مان از ما راضی باشند.

شفیعی در پاسخ به این سوال که چرا خداداد عزیزی در این نشست غیبت کرده است، گفت: فکر می‌کنم آقای عزیزی دو جلسه محروم شدند. او در این بازی غایب است اما فکر می‌کنم از بازی بعد روی نیمکت تیم ما خواهد نشست همچنین آقای فتاحی رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر نیز به ما اعلام کرد که خداداد عزیزی به هیچ عنوان نباید قبل و بعد از بازی صحبت کند.

وی در خصوص اقدام خداداد عزیزی در بیرون کشیدن تیم سیاه‌جامگان در دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: اگر شما هم جای عزیزی بودید چنین کاری می‌کردید. کجای دنیا دیدید که داور تصمیمش را برگرداند، چون می‌دانست اشتباه کرده است و به همین خاطر رأی خود را برگرداند. هر کسی دیگر جای عزیزی بود این کار را می‌کرد چون حق با او بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ee7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هاشمی‌نسب: مساوی با گسترش نتیجه عادلانه‌ای بود

درگیری لفظی خداداد با خبرنگار اهوازی
حاشیه دیدار فولاد خوزستان و سیاه جامگان؛