تاریخ انتشار: 1395/11/20 20:31
احساس خوبی از بازی در تبریز دارم؛
کد خبر: 230494

فرکی: محرومیت استقلال و تراکتورسازی، زنگ خطری برای فوتبال ماست

سرمربی سپاهان گفت: سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم بین تیمهای نیمه بالایی جدول قرار بگیریم.
فرکی: محرومیت استقلال و تراکتورسازی، زنگ خطری برای فوتبال ماست

حسین فرکی پیش از بازی مقابل گسترش فولاد گفت: احساس خوبی از بازی در تبریز دارم چرا که وقتی در تبریز نتیجه هم نمی‌گرفتیم تشویق می‌شدیم. گسترش از تیم‌های خوب و بی حاشیه لیگ برتر است که امکانات خوبی هم در اختیار دارد و در راس این باشگاه هم زنوزی که از دوستان خوب من است حضور دارد. خوشحالم که بار دیگر در تبریز بازی می‌کنیم و تلاش می‌کنم که با همت بازیکنانم مقابل آن چیزی که اتفاق می‌فتد تسلیم هستیم. امیدوارم بازی بدون حاشیه از دو تیم نمایش گذاشته شود و کمک کنیم تا بازی خوبی از آب دربیاید.

سرمربی سایپا ادامه داد: تلاش می‌کنیم در این دیدار به پیروزی برسیم. به جرات می توانم بگویم که بازی رفت مقابل گسترش فولاد تنها بازی سخت‌مان بود. با اینکه در این دیدار به تساوی یک بر یک رسیدیم ولی باید شکست می‌خوردیم. هیچ حریفی مثل گسترش مقابل ما خوب کار نکرد.

فرکی در ادامه و در مورد تغییراتی که در تیمش ایجاد شد گفت: در نیم فصل چند تغییر داشتیم و توانستیم با تغییرات نتایج خوبی کسب کنیم. امیدوارم فردا بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. شانس کسب سهمیه را دور از دسترس می‌بینیم اما سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم  بین تیمهای نیمه بالایی جدول قرار بگیریم.

وی در خصوص اتفاقات اخیر فوتبال ایران گفت: باید سعی کنیم اشتباهاتمان را در داخل کشور به حداقل برسانیم تا اینگونه تاوان ندهیم. از اینکه چنین اتفاقاتی برای تراکتور سازی و استقلال افتاده خوشحال نیستیم و این موضوع را باید به حساب سومدیریت و عدم آگاهی بگذاریم. این اتفاق زنگ خطری برای فوتبال ماست که آسیب آن در وهله اول به روح و روان هوادارن می‌رسد. بارها چنین اشتباهاتی انجام شده و باید سعی کنیم تکرار نشود. وقتی یک بازیکن خارجی باکیفیت وارد یک تیم می‌شود، جذابیت فوتبال این تیم بالا می‌رود اما بازیکن خارجی  بی کیفیت فقط روی دست باشگاه‌ها خرج دارد و همین بازیکنان برای ما مشکل‌ساز می‌شوند.

سرمربی سایپا در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: خالدی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و خوشبختانه مصدومی برای بازی فردا نداریم. یک مهاجم مونته‌نگرویی که سابقه بازی در اوساسونا را دارد جذب کرده‌ایم و در کنارمان است که اگر مجوز بازیش صادر شود فردا می‌توانیم از او استفاده کنیم.

فرکی در پایان گفت: ما در طول هفته روی مباحث اخلاقی و فرهنگی هم کار می‌کنیم و سعی می‌کنم با تجربیات چند ساله‌ای که در این فوتبال دارم راهنمایی‌های اخلاقی هم به بازیکنانم داشته باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrroe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاییان و تلاش برای تکرار سرنوشت

پرسپولیس را محروم کنید!+عکس
شیطنت عربستانی ها در آستانه بازی با پرسپولیس