تاریخ انتشار: 1395/11/20 21:58
کد خبر: 230477

از پیروزی استقلال مقابل السد قطر تا رویارویی تیم ملی فوتبال با قطر

پس از 120 دقیقه ی طاقت فرسا ، بالاخره استقلال ایران مقابل السد قطر و آن هم در ضربات پنالتی پیروز شد تا با روحیه ای مضاعف ، ناشی از این پیروزی روحیه بخش ملی و 3 برد پیاپی داخلی ، برای مصاف با پرسپولیس در یک شهرآورد بزرگ دیگر ، بدجوری دندان تیز کند . فارغ از بازی استقلال که چنگی به دل نزد و هنوز تا آن مدینه فاضله کیلومترها فاصله دارد ، قصد دارم به ابعاد دیگری از این پیروزی بپردازم .
از پیروزی استقلال مقابل السد قطر تا رویارویی تیم ملی فوتبال با قطر

به گزارش فرتاک ورزشی، خوانندگان محترم کمی به گذشته باز گردید . تمامی شما عزیزان ، اتفاقات بازی ایران و قطر در ورزشگاه آزادی که با برتری تیم ملی ما همراه بوده را به خوبی به خاطر دارید ، خصوصا حواشی بوجود آمده در دقایق پایانی که جواد نکونام نیز در آن حضوری پر رنگ داشت .

خاطرتان که هست ؟

باخت السد و حذف این تیم چند صد میلیاری نیز ، آتش خانمان سوز دیگری بر خرمن پوشالی قطری ها است که فدراسیون این کشور را شعله ورتر از قبل نمود .

قطریها که طی ماه های اخیر از فوتبال ایران ضربات مهلکی را متحمل شده اند ، بخوبی میدانند که حتی با وجود بازیکنان چند ملیتی ، هیچگاه رنگ جام جهانی را نخواهند دید و بیشتر نقش امتیاز خراب کن را در رقابت های مقدماتی جام جهانی بر عهده دارند . لذا با توجه به توضیحات مذکور ، پیش بینی میشود در قطر ، به هر شکل ممکن و جهت ناکام گزاردن ایران ، نهایت تلاش ها صورت پذیرد . از ندادن زمین تمرین و ایجاد مشکلاتی در هتل گرفته تا سایر مسائل حاشیه ای از جمله : وقت کشی ، خریدن داور و ناظران بازی و...

خلاصه همجوره سعی در انتقام جویی از فوتبال ایران را دارند و قطعا برای این کار برنامه های ویژه ای تدارک دیده اند تا نوروز 96 را به کام ایرانیان تلخ نمایند .

لذا به آقای کارلوس کیروش موکدا توصیه میکنم که شرایط این بازی ، همانند فدراسیون بی در و پیکر فوتبال ایران و برانکو و سکوت وی نخواهد بود که بتوانی هر گونه میخواهی ، به اندازه کل مسئولین ورزش کشور بیانیه صادر کنی . بدان  قهرها و حنای کلاس گذاشتن های گاه و بیگاه داخلی شما ، برای قطری ها اصلا رنگی ندارد . پس کمی بیشتر دقت کن و بجای اینگونه جو سازی ها ، مسائل حاشیه ای و شخم زدن فوتبال ایران ، به فکر راه چاره ای جهت مقابله با قطر باش . چرا که اگر این 3 امتیاز را دشت کنید ، 14 امتیازی می شوید و صعود خویش را تقریبا مسجل می نمایید . در غیر اینصورت ، با پیروزی قطری ها مقابل تیم ملی ایران و برد سایر رقبا در مصاف با حریفان خویش ، هم از کورس مدعیان صعود عقب خواهید ماند و هم با افزایش مدعیان این گروه ، شانس شما کمتر و کمتر خواهد شد و همه چیز به اما و اگر روزهای آخر کشیده خواهد شد .

پس کارلوس عزیز ؛ از این به بعد ، کمی بیشتر از گذشته به روی کار خویش تمرکز کن و دست از این جار و جنجال های رسانه ای بردار و با تکمیل کار خویش و صعود ایران به جام جهانی ، در آینده با تمرکز بیشتر به صدور بیانیه بپرداز . ولی در حال حاضر وقت اینکارها نیست . لطفا وقت مردم ایران و تیم ملی را با این رفتارهای بچه گانه هدر نده که بازی سختی در قطر پیش روی داری .

نویسنده: "محسن بابادی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a55dv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی آماری به عملکرد استقلال و السد در لیگ؛ السد متخصص دیدارهای خارج از خانه