تاریخ انتشار: 1395/11/22 12:24
کد خبر: 230190

اگر استقلال در دربی گل بزند تا وسط زمین می دوم

دروازه بان استقلال گفت: 4 بار بازی کردم که هواداران از عملکرد من راضی بودند.
اگر استقلال در دربی گل بزند تا وسط زمین می دوم

به گزارش فرتاک ورزشی، سیدحسین حسینی در رابطه با برتری استقلال مقابل السد قطر اظهار داشت: بازی خیلی مشکلی بود و خدا را شکر توانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. آنها بازیکنان سطح بالا و گران قیمتی داشتند اما با حمایت هواداران استقلال همه چیز شدنی است. باید از حالا به فکر حریفان آسیایی بعدی مان باشیم.

وی درباره دربی 84 عنوان کرد: با توجه به بازی السد و برتری در ضربات پنالتی، فکر می کنم انگیزه و روحیه بازیکنان برگشته است. می توانیم قطعا در دربی هم موفق باشیم.

دروازه بان استقلال در پاسخ به این سوال که دوست دارد در دربی بازی کند، تصریح کرد: هر کسی دوست دارد در دربی باز کند. هیچ بازیکنی نیست که بگوید از نیمکت نشینی خوشحال هستم. با این حال با مهدی رحمتی رفیق هستم و هر کسی که درون دروازه بایستد، مهم موفقیت استقلال است.

وی در خصوص جوانگرایی در استقلال افزود: من توانستم بعد از سربازی به استقلال برگردم و به عنوان یک مهره جوان به تیم کمک کنم. این روزها هم بازیکنان جوانی به ترکیب تیم اضافه شدند که عملکرد خیلی خوبی دارند.

حسینی در پاسخ به این سوال که از نیمکت نشینی بعد از چند هفته بازی کردن ناراحت شده یا خیر، گفت: نه، ناراحت نیستم. من هدف داشتم که به استقلال برگشتم. 4 بار بازی کردم که هواداران از عملکرد من راضی بودند.

دروازه بان استقلال در پایان بیان داشت: اگر استقلال در دربی گل بزند و من روی نیمکت باشم، قطعا می دوم و وسط زمین می روم تا در شادی بازیکنان شرکت کنم، حتی اگر قرار باشد کارت زرد بگیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrvvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افسوس فینالی را می‌خورم که ستاره سوم را از استقلال گرفت