تاریخ انتشار: 1395/11/22 12:44
کد خبر: 230181

ریسک کردن رمز پیروزی در دربی است

سرمربی سابق پرسپولیس می گوید هر تیمی در داربی ریسک کرده و بدون ترس و هوشیارانه بازی کند، برنده این دیدار می‌شود.
ریسک کردن رمز پیروزی در دربی است

به گزارش فرتاک ورزشی، حمید درخشان درباره شرایط استقلال و پرسپولیس پیش از داربی ۸۴ اظهار کرد: شرایط  پرسپولیس مشخص است و از ابتدای فصل روند خوبی داشت. آنها رفته رفته بازی های خوبی را ارائه دادند و نشانه این روند مثبت هم این است که صدرنشین لیگ برتر هستند. اما در کنار آن استقلال هم یک سری نوسان داشت که خوب نتیجه نمی‌گرفت ولی رفته رفته خیلی بهتر شد. در حال حاضر هم پس از برد مقابل السد قطر از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارند.

سرمربی سابق پرسپولیس افزود: البته داربی سوای این اتفاق‌ها و شرایط است. داربی یک بازی و یک روز خاص است. به نظر من کسی برنده این دیدار می‌شود که ریسک کرده و بدون ترس و هوشیارانه بازی کند. تیمی که هوشیارانه بازی کند مطمئنا برنده دربی می‌شود.

او ابراز امیدواری کرد که باتوجه به شرایط خوب هردو تیم، این دیدار یک بازی خوب و تماشاگر پسند از آب دربیاید. درخشان در این باره گفت: این دو تیم نمایندگان فوتبال کشورمان هستند و امیدوارم تماشاگرانی که آن روز به ورزشگاه می‌آیند تا بازی را ببینند، راضی باشند و هر دو تیم نشان دهند که برای بازی کردن و بردن به زمین مسابقه آمده اند. ان شاء‌الله یک بازی خوب ببینیم و همه لذت ببرند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره محرومیت استقلال از پنجره نقل و انتقالات زمستانی، عنوان کرد: این یک اتفاق خیلی بد است. به نظر من، مدیران باشگاه هایمان باید خیلی به این مسئله توجه کنند و زمانی که بازیکن خارجی جذب می‌کنند پس از اینکه از تیم جدا می‌شوند، حتما با این بازیکنان تسویه حساب کنند. چون مطمئنا این ها که می‌روند، حق‌وحقوقشان را می‌گیرند و اینطور نیست که به راحتی از این موضوع بگذرند.

درخشان افزود: حالا شانس آورده‌ایم، زمانی این محرومیت ها را فهمیدند که باشگاه های ما به لیگ قهرمانان آسیا نرفته بودند که اگر رفته بودند و این اتفاق می‌افتاد یک آبروریزی بزرگ رخ می‌داد. پس من از مدیران باشگاه ها می‌خواهم حتما به این مسئله دقت زیادی کنند و به شرایط بازیکن خارجی که جذب می‌کنند توجه کرده و در پایان هم تسویه حساب با او انجام بدهند، تا این بازیکن وقتی می‌رود اتفاقی نیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbv7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماهینی جانشین کامیابی‌نیا در دربی