تاریخ انتشار: 1395/11/22 13:28
کد خبر: 230165

وقتی خسرو حیدری باعث نگرانی در دربی می شود!

نمایش ضعیف و دور از انتظار خسرو حیدری در بازی مقابل السد به شدت نگران‌کننده بود. ستاره سال‌های نه چندان دور استقلال در بازی با السد یکی از بدترین بازی‌های عمرش را انجام داد.
وقتی خسرو حیدری باعث نگرانی در دربی می شود!

به گزارش فرتاک ورزشی، نمایش او در این بازی مجموعه‌ای از سانترهای بد، پاس‌های اشتباه، لو دادن‎های مکرر و خطاهای بی‌مورد بود. او فقط در اواخر بازی یکی دو بار اقدام به سانترهای همیشگی خود کرد اما در تمام مدتی که در زمین بود، بدترین بازیکن استقلال بود؛ هرچند که آخرین پنالتی‌زن استقلال هم بود و با یک ضربه خوب حکم صعود تیمش را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صادر کرد.

البته این تنها بازی بد خسرو نبود و او مدت‌هاست که به واسطه مصدومیت‌های متوالی و نرسیدن به روزهای اوج خود، دیگر نه تنها مهره کلیدی آبی‌ها محسوب نمی‌شود بلکه تبدیل به یکی از دغدغه‌های کادر فنی هم شده است. نگرانی آبی‌ها از مصدومیت وریا غفوری و غیبت او در دربی، نشان می‌دهد که جایگاه خسرو حیدری در استقلال چقدر متزلزل شده است. بی‌شک اگر غفوری مصدوم نمی‌شد حیدری باید دربی تهران را از روی نیمکت دنبال می‌کرد ولی حالا منصوریان چاره‌ای ندارد جز اینکه به او اعتماد کند و امیدوار باشد که خسرو حداقل از تجربه‌اش برای این بازی بزرگ کمک بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrzl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت ستاره های سرخابی در ضیافت شام