تاریخ انتشار: 1395/11/23 12:39
کد خبر: 230015

چرا پرسپولیس باید از استقلال بترسد؟

مربی سابق استقلال گفت: رمز موفقیت آبی پوشان در بازی مقابل السد این بود که در سراسر بازی تمرکز خود را از دست ندادند و از بازی منطقی دور نشدند.
چرا پرسپولیس باید از استقلال بترسد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، ابراهیم طالبی در خصوص پیروزی استقلال مقابل السد قطر اظهار داشت: آبی پوشان در این بازی منطقی بازی کردند و در اکثر دقایق بازی بر توپ و میدان مسلط بودند. شاگردان منصوریان هیچگاه کنترل احساسات خود را از دست ندادند و یکی از رموز موفقیت این تیم همین منطقی بودن و حفظ تمرکز بود.

مربی سابق تیم استقلال در ادامه افزود: آبی پوشان در این بازی تلفیقی از تجربه و جوانی بودند. بازیکنان با تجربه ای مثل رحمتی، حیدری، ابراهیمی و کاوه رضایی به خوبی توانستند جوانانی مثل رابسون، زکی پور، نورافکن، اسماعیلی و برزای را راهبری کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: منصوریان بعد از تجدید نظر در تفکراتش و رسیدن به ترکیب اصلی، حالا با این تیم جوان میدان داری می کند و هواداران هم همین را از این تیم می خواهند نه چیز بیشتر. 

وی در ادامه افزود: با توجه به در پیش بودن دربی، شاگردان منصوریان باید پیروزی بر السد را فراموش کنند و روی دربی تمرکز کنند. البته من نمی دانم چرا باید فاصله دربی تا این بازی سنگین اینقدر کم باشد. این درست نیست استقلال بعد از یک بازی سنگین و ۱۲۰ دقیقه‌ای آسیایی با ۵ روز فاصله برای دربی به میدان برود در حالی که تیم رقیب به مراتب بیشتر از بچه های ما استراحت کرده است. 

طالبی گفت: با نتایج خوبی که استقلال در نیم فصل دوم گرفته است، الان پرسپولیسی‌ها از حضور مقابل این تیم در دربی ترسیده‌اند. خب حق هم دارند چون این تیم استقلال ترس هم دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onvlo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان به ترکیب ثابتش وفادار می ماند