تاریخ انتشار: 1395/11/23 12:44
کد خبر: 230012

جدی شد؛ خطر کسر 8 امتیاز از تراکتورسازی

تیم تراکتورسازی در چند بازی به صورت غیر مجاز از امید عالیشاه - احمد نورالهی و هاشم بیک زاده در ترکیب بهره برده و در این بازی ها 8 امتیاز به دست آورده است.
جدی شد؛ خطر کسر 8 امتیاز از تراکتورسازی

به گزارش فرتاک ورزشی، با وجود محرز بودن خطای تیم تراکتورسازی به نظر می رسد مصاحبه احمد رضا براتی – رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال باشگاه های متضرر را از شکایت علیه باشگاه تراکتورسازی منع کرده است. او گفته بود طبق آئین نامه تیم ها باید دو ساعت بعد از بازی اعتراض خود را نسبت به حضور بازیکنان غیر مجاز در ترکیب تیم تراکتورسازی اعلام می کردند و اکنون چون زمان زیادی از بازی ها سپری شده است شکایت ها به جایی نخواهد رسید و احتمال 3-0 شدن بازی ها به سود حریف کم است. 

این در حالی است که باشگاه ها از رای فیفا خبر نداشتند و اگر غیر از این بود دو دقیقه بعد از سوت داور اعتراض رسمی خود را تقدیم نماینده فدراسیون فوتبال می کردند چه رسد به دو ساعت بعد از بازی. 

هیچ شکایتی از باشگاه تراکتورسازی نشده است. یکی از اعضای کمیته انضباطی این خبر را تایید کرد و طبیعتا فعلا کسر 8 امتیازی که تراکتورسازی در پنجره زمستانی به دست آورده منتفی است. 

این عضو کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت شکایت پرونده بررسی خواهد شد یا نه؟ گفت: هر پرونده ای که تشکیل شود قطعا از سوی کمیته انضباطی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

نکته جالب اینکه کمیته انضباطی فیفا محق به رسیدگی این پرونده است و اگر متوجه شود تراکتورسازی در پنجره زمستانی بازیکن جدید به خدمت گرفته و از آنها در بازی های رسمی بهره برده چه بسا نتایج بازی ها را 3-0 به سود حریفان اعلام کند و این خطای واضح و آشکار را حتی مستحق جرایم دیگری هم بداند. 

در این خصوص که آیا باشگاه های متضرر به فیفا شکایت کرده اند یا نه خبر رسمی و دقیقی در دسترس نیست. اما باشگاه نفت تهران به صراحت گفته بود علیه باشگاه تراکتورسازی به فیفا شکایت خواهد کرد و زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم گفته بود اگر طبق قانون امتیازی باید از باشگاه تراکتورسازی کسر شود ما پای حق خواهیم ایستاد و این پروسه را دنبال خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lkxle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه تراکتورسازی تعلیق شد نه محروم+عکس