تاریخ انتشار: 1395/11/23 13:10
کد خبر: 229999

مدافع استقلال و بدشانسی همیشگی

وریا غفوری، تنها بازیکنی بود که در جریان جام ملت‌های 2015 استرالیا، با ایده‌آل‌های کی‌روش برای بازی در سمت راست خط دفاعی تیم ملی هماهنگ به نظر می‌رسید.
مدافع استقلال و بدشانسی همیشگی

به گزارش فرتاک ورزشی، آن روزها، رامین رضاییان و حسین ماهینی در مقابل یک وریای آماده و پرانرژی، شانسی برای بازی در تیم ملی به دست نمی‌آوردند و تصور می‌شد این بازیکن برای سال‌ها در این جناح برای تیم ملی به میدان خواهد رفت اما روزهای روشن غفوری، مدت زیادی طول نکشیدند.

انتظار می‌رفت انتقال به باشگاه بزرگ و پرهیاهویی مثل استقلال، شانس بیشتری برای دیده‌شدن و موردتحسین‌قرارگرفتن به این بازیکن بدهد اما در تقدیرِ این بازیکن در تیم منصوریان، مصدومیت قبل از درخشش کنجانده شده بود.

او خیلی زود با آسیب‌دیدگی درگیر شد اما درست قبل از حساس‌ترین مقطع فصل، آمادگی بازگشت به میادین را به دست آورد و با چند بازی خوب آماده شد تا در سرنوشت‌سازترین دیدارهای فصل تیمش به میدان برود. مدافع راست استقلال اما در دیدار با السد دوباره مصدوم شد و به کابوس‌هایش از لیگ شانزدهم، عمق بیشتری بخشید.

این مصدومیت، ممکن است شانس حضور در دربی را از غفوری بگیرد و علیرغم تلاش ادامه‌دار این بازیکن برای رسیدن به دربی، شاید منصوریان حاضر به ریسک‌کردن روی او نشود. به صورت همزمان با تنزل عضلانی وریا، رامین رضاییان و حسین ماهینی یک فصل شگفت‌انگیز را در پرسپولیس پشت سر می‌گذارند و به نظر می‌رسد این دو نفر اولویت‌های اول سرمربی تیم ملی برای اردوهای بعدی هستند.

وریا غفوری، زمان زیادی برای اثبات دوباره خودش به فوتبال ایران ندارد. او فصل موفقیت‌آمیزی نداشته و در این شرایط سنی، نمی‌تواند به سادگی از اهمیتِ یک فصل چشم بپوشد. هنوز هم بسیاری از مخاطبان فوتبال ایران، معنی نام خاص این بازیکن را نمی‌دانند اما در لیگ برتر شانزدهم، وریا یعنی بدشانس!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dnaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وریا غفوری در تیم ملی استارت زد