تاریخ انتشار: 1395/11/23 13:11
کد خبر: 229998

آخرین برد استقلال و همین دو نفرفقط!

لیگ دهم و یازدهم که استقلال پیاپی در دربی پیروز می‌شد و هر بار تفاضل این برد را افزایش می‌داد، کسی فکرش را هم نمی‌کرد آن‌ها بیشتر از 5 سال منتظر برد بعدی باقی بمانند.
آخرین برد استقلال و همین دو نفرفقط!

به گزارش فرتاک ورزشی، بسیاری از بازیکنان وقت استقلال، تجربه 4 برد مقابل پرسپولیس را داشتند اما در تیم فعلی، فقط دو نفر بازمانده آخرین برد آبی‌ها هستند.

مهدی رحمتی و خسرو حیدری، لیگ یازدهم که استقلال در لیگ و جام حذفی پرسپولیس را شکست داد بازیکن این تیم بودند. فصل قبل آن که استقلال مقابل پرسپولیس دبل کرد، هر دو نفر در سپاهان بازی می‌کردند اما لیگ یازدهم برگشتند و دو برد در دو جام مختلف بدست آوردند. خسرو حیدری از آن زمان، هنوز بازیکن استقلال است و رحمتی بجز حضوری کوتاه در پیکان، بیشتر این سال‌ها دروازه‌بان استقلال بود و حالا بازوبند کاپیتانی این تیم را می‌بندد.

بجز این دو نفر، هیچکدام از بازیکنان دیگر استقلال تجربه پیروزی در دربی تهران را ندارند. در عوض، علاوه بر رحمتی و خسرو، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، جابر انصاری، هرایر مگویان، محسن کریمی، بهنام برزای و فرشید اسماعیلی به عنوان بازیکن ثابت یا ذخیره، باخت در دربی را تجربه کرده‌اند. یکشنبه، می‌تواند این معادله به نفع استقلال برگردد و همه تیم فعلی، حداقل یک برد دربی را در کارنامه‌شان ثبت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bm9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


السد-پرسپولیس و صبا / ناکامی استقلال!