تاریخ انتشار: 1395/11/23 13:12
کد خبر: 229997

دربی سرخابی ها به کام تراکتورسازی هم می شود!

فرار پرسپولیس برای قهرمانی و اوج گرفتن استقلال در نیم فصل دوم، دربی یکشنبه را به بازی سختی برای هر دو تیم تبدیل کرده است.
دربی سرخابی ها به کام تراکتورسازی هم می شود!

به گزارش فرتاک ورزشی، بازی حساسی که علاوه بر این دو تیم، روی یک تیم دیگر در جدول تاثیر خواهد گذاشت. تراکتورسازی رده دومی، که بین پرسپولیس و استقلال قرار گرفته و با هیجان زیادی بازی سنتی سرخابی را دنبال خواهد کرد.

تراکتورسازی 9 امتیاز از پرسپولیس کمتر گرفته اما هنوز نزدیک‌ترین تعقیب کننده تیم برانکو محسوب می‌شود. پشت سر تراکتورسازی، استقلال با اختلافی 4 امتیازی قرار دارد. اگر تراکتورسازی فردا ذوب آهن را شکست دهد، می‌تواند امیدوار باشد با توقف دو تیم در دربی، هم فاصله‌اش با پرسپولیس را کم کند و هم اختلافش با استقلال را به 6 امتیاز برساند. باخت پرسپولیس و کم شدن اختلاف با پرسپولیس به 6 امتیاز هم می‌تواند نتیجه خوبی برای آن‌ها باشد.

البته، همه این معادلات به برد تراکتورسازی در بازی فردا بستگی دارد و در صورتی که تیم قلعه‌نویی این هفته هم موفق به برد نشود، باید در دربی امیدوار به برد پرسپولیس باشد. باخت یا توقف تراکتورسازی مقابل ذوب آهن، تقریبا پرونده قهرمانی این تیم را می‌بندد و تراکتوری‌ها باید امیدوار باشند با ناکامی استقلال در دربی، حداقل فاصله‌شان با این تیم و رده دوم جدول را حفظ کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36al8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و بازی های حیاتی نیم فصل دوم با چاشنی میزبانی