تاریخ انتشار: 1395/11/23 13:33
کد خبر: 229989

راهکار دروازه بان اسبق استقلال برای پیروزی آبی پوشان در شهرآورد پایتخت

دروازه بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: چنانچه آبی پوشان پایتخت بتوانند در بازی شهرآورد خط هافبک پرسپولیس را از کار بیاندازند شانس پیروزی آنها چند برابر می شود.
راهکار دروازه بان اسبق استقلال برای پیروزی آبی پوشان در شهرآورد پایتخت

به گزارش فرتاک ورزشی، «هادی طباطبایی» گفت:‌ البته من با تیم و بازیکنان استقلال زندگی نمی کنم تا بتوانم بهترین راهکار را ارایه کنم، اما آنچه مشخص است اینکه پرسپولیس در طول این فصل نشان داده که یکی از بهترین خط هافبک ها را در اختیار دارد و متوقف کردن این خط می تواند موفقیت آبی پوشان را افزایش دهد.

این ملی پوش اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ‌تا چند هفته پیش شاید پیروزی پرسپولیس در دیدار شهرآورد سرخابی ها خیلی جدی بود، اما وضعیت تیم استقلال در چند هفته اخیر معادلات را تا حد قابل توجهی تغییرداده است.

سرمربی اسبق تیم امید کشورمان گفت:‌ پرسپولیس اکنون باید نگران باخت مقابل استقلال در شهرآورد باشد.

طباطبایی افزود: بازیکنان استقلال در چند هفته اخیر، بهتر در کنار هم قرار گرفته و به هماهنگی لازم رسیده اند. به عبارتی به یک هارمونی مناسب برای اجرای بهتر تاکتیک های مورد نظر کادر فنی دست یافته اند و تنها مشکل این تیم شاید کم تجربگی بازیکنان آن باشد.

دروازه بان اسبق استقلال گفت:‌ پیروزی استقلال در برابر السد قطر انگیزه بازیکنان را در حد قابل توجهی بالا برده است و این تیم فردا با انرژی و توانی مضاعف به مصاف پرسپولیس می رود.

دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال فردا - یکشنبه - از ساعت 15:00 در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrzx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: پیشنهاد زهیوی از پرسپولیس و استقلال نیست/ ویسی هرکدام از بازیکنان ما را بخواهد به او می‌دهیم