تاریخ انتشار: 1395/11/25 12:36
کد خبر: 229524

مشورت منصوریان با کی روش بی‌انصافی است

کاپیتان سابق استقلال اعتقاد دارد که این تیم عملکرد خوبی در دربی داشته و با تدبیر و برنامه به برتری رسیده است.
مشورت منصوریان با کی روش بی‌انصافی است

به گزارش فرتاک ورزشی، نمایش دلپذیر استقلال در دربی 84 باعث خوشحالی همه طرفداران این تیم شده است. جواد زرینچه پیشکسوت استقلال که سابقه کاپیتانی و مربیگری در این تیم را نیز دارا است، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد آبی‌‎پوشان عنوان کرد: «استقلال بعد از بازی درگیرانه و نفسگیر مقابل السد با انرژی و روحیه بالا به مصاف پرسپولیس رفت. استقلالی‌ها انگیزه زیادی برای برد در این بازی داشتند و تشنه پیروزی در این دیدار بودند. آنها در این دیدار بسیار جسورانه و شجاع بازی کردند و توجهی به جایگاه پرسپولیس در جدول نداشتند. استقلال بسیار با برنامه‌تر از پرسپولیس وارد زمین شد چون می‌دانست چه هدفی را دنبال می‌کند و برای رسیدن به این هدف باید چه برنامه‌ای داشته باشد. گل اول بازی استقلالی‌ها را بیشتر تحریک کرد و آنها وقتی گل دوم و سوم را به ثمر رساندند، پرسپولیس را غافلگیر کردند؛ چون پرسپولیسی‌ها مطمئن بودند بازنده این دیدار نیستند. بازیکنان استقلال خصوصاً جوان‌های این تیم به خوبی دستورات منصوریان را در زمین پیاده کردند و به هدف‌شان رسیدند.»

وی درباره عملکرد پرسپولیس تاکید کرد: «پرسپولیس هیچ شباهتی به بازی‌های قبلی خود نداشت. این تیم خیلی پراکنده بازی می‌کرد و در دفاع و حمله منسجم نبود. همه نفرات استقلال به جز کاوه رضایی در زمین خودی تجمع کرده بودند و به بهترین شکل ممکن فضاها را بسته بودند و شرایط بازی را کنترل می‌کردند. آنها پرسپولیس را از محوطه ١٨ قدم خودش پرس می‌کردند و به خوبی از عهده این کار برآمدند. پرس از عقب بهترین تدبیری بود که منصوریان می‌توانست در این بازی به کار گیرد.»

کاپیتان و مربی سابق استقلال با اشاره به انرژی جوانان این تیم اظهار داشت: «استقلال با روحیه و انرژی فوق‌العاده‌ای در دربی بازی کرد. این تیم اگر همین روند را از ابتدای لیگ داشت، الان جزو مدعیان قهرمانی بود. البته استقلال هنوز هم شانس این را دارد که جزو مدعیان باشد و با امتیاز از دست دادن پرسپولیس و تراکتور خود را به صدر برساند.»

زرینچه در پایان درباره این شایعه که منصوریان برای دربی از کی روش مشورت گرفته، گفت: «کسانی که فرضیه کمک گرفتن منصوریان از کی‌روش را مطرح می‌کنند، چطور وقتی استقلال مشکل داشت، این حرف را نمی‌زدند؟ مطرح کردن چنین بحث‌هایی بی‌انصافی است؛ چون استقلال با غیرت بازیکنانش و دانش کادر فنی که مقابل تمام فشارها ایستادگی کرد، این نتیجه را گرفته است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459vwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی استقلال–پرسپولیس؛ تمدید خوشبختی