تاریخ انتشار: 1395/11/25 13:02
کد خبر: 229511

تبحر منصوریان در شکست برانکو در آزادی

منصوریان تنها سرمربی است که در سال 95 موفق به شکست پرسپولیس در آزادی شده تا مشخص شود راه های شکست این تیم را به خوبی بلد است.
تبحر منصوریان در شکست برانکو در آزادی

به گزارش فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان با پیروزی در دربی کار بزرگی انجام داد و رکوردهای مثبت تیم صدرنشین و موفق برانکو را شکستند. در این میان اما سرمربی جوان استقلال برابر برانکو و پرسپولیس یک رکورد ویژه از خود به جای گذاشته است. سرمربی قرمزها در مجموع لیگ های چهاردهم و پانزدهم تنها در چهار دیدار شکست در ورزشگاه آزادی را تجربه کرده است.

اولین باخت او به دیدار برابر سپاهان باز می گردد که در این دیدار کمتر از دو روز از حضور برانکو در پرسپولیس می گذشت. دومین شکست برانکو برابر ذوب آهن در هفته چهارم لیگ پانزدهم بود که بعد از این دیدار تیم رویایی او شروع به ثبت رکوردهای دست نیافتنی کرد که البته همه ی این رکوردها توسط منصوریان شکسته شد.

منصوریان در دیدار برگشت لیگ پانزدهم با نفت تهران تیم برانکو را در آزادی پس از مدت ها شکست داد تا روند 21 بازی شکست ناپذیری قرمزها از بین برود و حالا دوباره پرسپولیس بعد از 290 روز دوباره در ورزشگاه برابر منصوریان شکست خورد تا مشخص شود که هیچکس به اندازه منصوریان راه شکست دادن تیم صدرنشین لیگ و برانکو را بلد نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kjbkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از تشویق برانکو تا انفجار استقلالی‌ها به خاطر رحمتی