تاریخ انتشار: 1395/11/26 13:45
کد خبر: 229257

منصوریان دروازه‌بان امیدش را فراخواند

محرومیت سید مهدی رحمتی از همراهی استقلال در چهار بازی آینده این تیم، شوک بزرگی بود که شب گذشته از سوی کمیته انضباطی به آبی پوشان وارد شد.
منصوریان دروازه‌بان امیدش را فراخواند

به گزارش فرتاک ورزشی، استقلالی‌ها انتطار هر چیزی را داشتند به جز این که کمیته انضباطی به صورت ضرب العجلی دروازه‌بان این تیم را برای چهار جلسه محروم کند. اتفاقی که منصوریان را شگفت زده کرد و باعث شد تا رای کمیته انضباطی را «بی رحمانه» بداند.

هرچند تکلیف استقلال برای چارچوب دروازه‌اش مشخص است و آنها با توجه به داشته های شان از سید حسین حسینی درون دروازه استفاده می‌کنند و شاید از این بابت نگرانی هم نداشته باشند، اما سرمربی آبی‌ها در نظر دارد تا شرایط نیمکت تیمش را هم در مدت زمان محرومیت رحمتی تقویت نماید.

بر همین اساس مهرداد لشنی دروازه‌بان تیم امید استقلال که بازی‌های خوبی هم در ترکیب تیمش انجام داده و در مقطعی نیز در تمرینات بزرگسالان حضور می‌یافت، بار دیگر به تمرین این تیم فراخوانده می‌شود تا اینبار به چشم خریداری به وی نگاه شود. 

منصوریان ناچار است از بین ارشیا بابازاده و مهرداد لشنی یکی را برای نیمکت نشینی در اصفهان انتخاب کند تا تیمش بدون دروازه‌بان ذخیره نماند.  هر یک از این دو که در ترکیب هجده نفره آبی پوشان حضور یابند و روی نیمکت بنشینند، اولین تجربه شان در این زمینه خواهد بود.

استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود که این دیدار تقابلی بین تیم های سوم و چهارم جدول رده بندی است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gb7oz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال محرومیت کاپیتان‌های شهر آورد 84