تاریخ انتشار: 1395/11/26 21:21
کد خبر: 229154

مقصر جنجال دربی باشم از کل ایران عذرخواهی می کنم

جلال حسینی همچنان به رای کمیته انضباطی شکایت می کند و معتقد است محرومیت حقش نبوده.
مقصر جنجال دربی باشم از کل ایران عذرخواهی می کنم

سیدجلال حسینی همچنان عصبانی است. از رایی که علیه اش صادر شده. او تاکید می کند مقصر نیست و نمی داند چرا کمیته انضباطی محرومش کرده. حسینی می گوید: بگویند برای چه محروم یا توبیخ شده ام. فیلم همه بازی های این فصل را در می آورم. ببینید چند بازیکن به داور اعتراض کرده اند اما نه توبیخ شده اند و نه به آنها نگاه چپ کرده اند. این وسط من چرا باید توبیخ شوم؟ چرا من باید محروم شوم؟ کجای قانون نوشته هر بازیکنی به تصمیم داور اعتراض کند باید توبیخ شود یا محروم؟

 

از نظر حسینی، مهدی رحمتی مقصر درگیری های دربی است: رحمتی این درگیری ها را شروع کرد. فقط او باید محروم می شد نه من. کمیته انضباطی هم می گوید وقتی بازیکنی کارت قرمز می گیرد می توانیم درباره محرومیتش تصمیم بگیریم و حکم صادر کنیم. مگر من کارت قرمز گرفتم که محروم شوم؟ هرگز از مواضعم کوتاه نمی آیم. حتی سعی می کنم از کمیته انضباطی به مرجعی بالاتر شکایت کنم. مرجعی که بتواند حقم را بدهد.

 

آیا حسینی امیدوار است با اعتراض حقش را بگیرد و محرومیتی برای او لحاظ نشود؟ او می گوید: سعی خودم را می کنم اما خدا می داند چه اتفاقی می افتد. منصوریان حرف درستی زد. یک سال است از نفت شکایت کرده ایم تا پول هایمان را بدهند. هنوز رایی صادر نشده، آن هم در شرایطی که ما هزینه بسیاری متحمل شده ایم. 24 ساعت بعد از دربی اما رای صادر می کنند و چند بازیکن محروم می شوند. در لیگ ایران، بازیکن ارزشی ندارد. من می روم کمیته انضباطی، شما هم بیایید تا ثابت کنم مقصر نبودم. اگر مقصر بودم از همه ایران عذرخواهی می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6jre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله تند و شدید سیدجلال به کمیته انضباطی، مهدی رحمتی و باشگاه پرسپولیس!

رحمتی: سیدجلال دوستم است
عادل نباید نبش قبر کند