تاریخ انتشار: 1395/11/27 13:50
کد خبر: 229037

وقتی گل چهارم را زدیم زمین برای استقلال خوزستان نامساعد شد

صادق بارانی که موفق شد با گل خود نقش مهمی در پیروزی پیکان برابر استقلال خوزستان ایفا کند، در خصوص ادعای بازیکنان حریف درباره خرابی زمین شهدای قدس واکنش نشان داد.
وقتی گل چهارم را زدیم زمین برای استقلال خوزستان نامساعد شد

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد صادق بارانی بازیکن تیم پیکان تهران در خصوص دیدار روز گذشته تیمش با استقلال خوزستان اظهار کرد: با وجود کیفیت بد زمین اما بازی جذابی بود و ما برخلاف بازی با نفت توانستیم از شرایط زمین استفاده کرده و به موفقیت برسیم.

وی افزود: در نیمه اول قافلگیر شدیم اما در نیمه دوم با راهنمایی های تاکتیکی و روحی و روانی آقای جلالی در رختکن موفق شدیم چهار گل به ثمر برسانیم.

بارانی در رابطه با شرایط تیم پیکان خاطر نشان کرد: تیم ما، تیم خوب و جوانی است و ما به دنبال ثبات در جدول لیگ برتر هستیم تا از سال آینده به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

وی با ارزیابی زمین مسابقه گفت: شرایط زمین بسیار نامناسب بود و بازیکنان تا مچ پا در آب و گل بودند.

بازیکن تیم پیکان در خصوص نارضایتی بازیکنان تیم استقلال خوزستان از زمین مسابقه عنوان کرد: بازیکنان تیم حریف تا زمانی که برتر میدان بودند از بازی و زمین راضی بودند و با شادی بسیار به رختکن رفتند اما به محض تغییر نتیجه و پیش افتادن ما با 4 گل از همه چیز ناراضی شدند. البته این مسئله درتمام تیم های ایرانی وجود دارد که باخت خود در مسابقه را برگردن شرایط جوی، زمین بازی یا داور بیاندازند.

بارانی در خصوص میزان تاثیر گذاری خود در بازی عنوان کرد: به ثمر رسیدن تلاش بازیکنان و موفقیت پیکان از گل زدن در بازی مهم تر است. من با زدن یک گل و یک پاس منجر به گل نقش کوچکی در پیروزی تیم پیکان داشتم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlyv5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمین مساعد نفت در اختیار استقلالی‌ها