تاریخ انتشار: 1395/11/27 15:09
با چند ملی‌پوش رسیدن به صدر کار سختی نیست
کد خبر: 229005

ویسی: محکوم به شکست پرسپولیس هستیم/ غیبت سید جلال به ضرر تیم ما است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت که تیمش برابر پرسپولیس محکوم به پیروزی است.
ویسی: محکوم به شکست پرسپولیس هستیم/ غیبت سید جلال به ضرر تیم ما است

به‌ گزارش ‌فرتاک ورزشی، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر، گفت‌: با توجه به شرایط پرسپولیس در جدول رده‌بندی و همین طور نتیجه‌ای که در داربی تهران رقم خورد، بازی سختی خواهد بود اما ما هم محکوم به بردن هستیم و می‌خواهیم با انجام یک بازی زیبا سه امتیاز بازی را بگیریم.

ویسی در ادامه ‌اضافه کرد: فلسفه کاری من بازی دادن به جوانان است. برنامه من از همان ابتدا این بود و باشگاه هم با آن موافقت کرده بود. قرار بود که تیم ما  جوان شود. میانگین سنی تیم ما از  31 سال به 24 سال آمد. باید بپذیریم به خاطر جوانگرایی باید تاوان مسائلی را نیز بدهیم. پرسپولیس هم چند سال قبل در جدول رده‌بندی دوازدهم شد، اما در حال‌ حاضر کسی جلودارش نیست. این اتفاق هم اکنون برای ما رخ داده است. مردم از تیم انتظار دارند و نمی‌دانند که صحبت‌های ما با هیات مدیره چه بوده است، اما آنهایی که باید بدانند می دانند که ما چگونه کار می‌کنیم. من فکر می‌کنم روند کار ما با این جوانان بد نبوده است  ولی راضی کننده هم نیست.

وی درباره نبود سید جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا هم در این دیدار گفت‌: بازی کردن با تیمی که در داربی به میدان رفته است خطرناک و سخت است. حال چه آن تیم برنده داربی بوده و چه بازنده باشد. برای ما که باید با بازنده داربی بازی کنیم خطرناک‌تر است. درباره سید جلال حسینی هم باید بگویم این است که او خودش یک تیم است و عملکرد بسیار خوبی دارد، اما بارها این اتفاق افتاده است که ما بدون چند بازیکن در بازی‌ها حضور داشتیم. در تمام دنیا هم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. نبود سید جلال حسینی شاید به ما هم آسیب بزند و بازیکنان‌مان فکر کنند که چون سید جلال حسینی در بازی حضور ندارد بازی را دست کم بگیرند و به ضرر ما تمام شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره این که پیش از این عنوان کرده است تیمی که چند ملی‌پوش را در اختیار دارد هنر نکرده است که صدرنشین لیگ شده است، گفت‌: اصلا چنین چیزی را نگفته‌ام. من به هیچ کس و به هیچ سرمربی توهین نمی‌کنم. متاسفانه حرف‌های من تحریف می‌شود. چند روز قبل گفته‌ام سواد چند نفر به اندازه فلانی نیست، اما در مصاحبه نوشته‌اند که شعور چند نفر به اندازه یک نفر نیست. این بی احترامی و توهین است. من هیچ وقت چنین کاری را انجام نمی‌دهم. یک روز آقای قلعه‌نویی به من گفت‌ بازیکنی را جذب می‌کنم که وقتی وارد زمین شود بازی را در بیاورد، اما شما با جوانانتان فقط حرص می‌خورید. من هم می‌دانم که این حرف کاملا درست است ولی فلسفه کاری من همین است. من بی حرمتی به کسی نکرده‌ام اما گفتم تیمی که چند بازیکن ملی‌پوش دارد کار سختی برای حضور در صدر جدول رده‌بندی ندارد.

وی  در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: شش ماه است که فقط یک بار خانواده‌ام را دیده‌ام. یعنی در آن دیدار که باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رفتیم توانستم خانواده‌ام را ببینم. کارم بسیار سخت است  ولی این مسائل را تحمل می‌کنم تا یک روز خنده‌ای که می‌خواهیم بر لب من هم جاری شود.

ویسی همچنین درباره این که دست‌های پشت پرده اجازه نتیجه‌گیری سپاهان را نمی‌دهند نیز گفت‌: اگر ما توان داشته باشیم و بازی‌ها را ببریم کسی نمی‌تواند کاری انجام بدهد. هر چند که در شش بازی اخیر داوری‌ها در بازی‌های ما تاثیرات زیادی داشتند که من یک بار هم انتقادی نکردم. در دیدار برابر پیکان باید رحمان احمدی اخراج می‌شد یا در دیدار مقابل نفت آبادان پنالتی‌ ما را نگرفتند. با این حال درباره داوری اصلا صحبتی نکردیم. واقعیت این است که اگر ببریم هیچ کس نمی‌تواند کاری انجام بدهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره جپارف هم، خاطر نشان کرد: درباره این بازیکن سوء تفاهمی میان من و باشگاه به وجود آمده بود که حل شده است. جپارف بازیکن خوبی است و از هوش بالایی بهره می‌برد. از این بازیکن راضی هستم و امیدوارم که فردا ما را در بازی همراهی کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این که عدم حضور نویدکیا باعث ایجاد حواشی در تیم شده است، گفت‌: من نمی‌دانم واقعا جریان چیست، کرانچار به اصفهان می‌آید و می‌رود. فرکی به اصفهان می‌آید  و آن بلاها به سرش می‌آید و من هم آمده ام و این گونه شده است. واقعا نمی دانم جریان چیست اما مساله خاصی هم ندیده‌ام و نمی‌توانم درباره آن صحبتی کنم. مردم باید تحملشان را بالا ببرند و انتقادات بچگانه ای انجام ندهند.

وی درباره عملکرد گواردیولا در منچسترسیتی نیز هم گفت‌: گواردیولا موفقیت‌های زیادی در بارسلونا به دست آورد، اما نتوانست این موفقیت‌ها را در بایرن مونیخ دوباره تکرار کند. همین موفقیت‌ها را نیز نتوانست در منچسترسیتی تکرار کند. این اتفاقات برای مربیان رخ می‌دهد و نباید به این مسائل زیاد فکر کنیم. باید سابقه و فلسفه مربی را نگاه کرد.

ویسی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس واقعا چاق هستند، گفت‌: این حرف‌ها متلک هستند و نباید همکارانمان را مسخره کنیم. من کارلوس کی‌روش را واقعا دوست دارم، زیرا او یکی از بهترین مربیان دنیا است و از او درس می‌گیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5gge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس از همه زمان ها خطرناک تر است