تاریخ انتشار: 1395/11/27 22:25
کد خبر: 228896

گلر پرسپولیس علیه عادل فردوسی‌پور: باید ثابت کنید فامیل چه کسی هستم

گلر پرسپولیس علیه عادل فردوسی‌پور: باید ثابت کنید فامیل چه کسی هستم

در جریان بازی با استقلال عادل فردوسی‌پور گزارشگر مسابقه به حضور دو دروازه‌بان روی نیمکت پرسپولیس اشاره کرد و البته گفت ابوالفضل درویش‌وند گلر جوان سرخ‌ها از بستگان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه است. در این خصوص درویش‌وند توضیح داده است: «متاسفانه در این گزارش صحبت‌هایی بیان شد که بدون دلیل و مدرک بود. من این موضوع را به باشگاه اطلاع دادم و قرار شد آنها پیگیر این موضوع باشند. من از تیم ملی جوانان به پرسپولیس آمدم و فامیل هیچ کسی هم نیستم. برای این مسابقه نیز با قانون جدید برانکو می‌توانست از 2 بازیکن بیشتر روی نیمکت در رده سنی امید استفاده کند که از من و طاهرخانی استفاده کرد.»
وی افزود: «متاسفانه بدون منطق در این برنامه درباره من صحبت شد. نمی‌گویند که شاید من در تمرینات خوب بودم و نظر برانکو را جلب کردم. فردوسی‌پور باید ثابت کند که من با چه کسی فامیل هستم. من با فامیل بازی به پرسپولیس نیامدم.»
دروازه‌بان سوم پرسپولیس گفت: «من هر روز از فردیس کرج می‌آیم و 4 ساعت در راه هستم. پدرم از کار افتاده است و خرج خانه را می‌دهم. سرمایه باشگاه محسوب می‌شوم و از فردوسی‌پور هم می‌خواهم که یک بار سر تمرین ما حاضر شود و عملکرد مرا نگاه کند.»
درویش‌وند در پایان گفت:«من با نظر برانکو حتی به اردوی تیم ملی جوانان هم نرفتم و تیم ملی را از دست دادم و شاید برانکو با این کار (نشستن روی نیمکت در بازی با استقلال) می‌خواست پاسخ کار مرا بدهد. صحبت‌هایی که در نود مطرح شد برای کسی است که بازیکن ضعیفی باشد اما کارنامه من مشخص است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459p8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی رحمتی شانس بیاورد عادل فردوسی پور الفاظ زشتی را که او به محسن مسلمان گفت را لب خوانی نکند