تاریخ انتشار: 1395/11/28 17:26
کد خبر: 228693

برتری استقلال در نیمه نخست دیدار با ذوب آهن

آبی پوشان تهران در نیمه نخست دیدار خارج از خانه مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری یک بر صفر دست یافتند.
برتری استقلال در نیمه نخست دیدار با ذوب آهن

به گزارش فرتاک ورزشی، از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) و در یکی از حساسترین دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه های ایران، ذوب آهن اصفهان میزبان استقلال تهران است.

قضاوت این دیدار که در ورزشگاه «فولاد شهر» اصفهان در حال پیگیری است را «موعود بنیادی فر» برعهده دارد.

استقلال تهران که با کسب چند برتری متوالی و پیروزی روحیه بخش در شهر آورد پایتخت مقابل پرسپولیس از انگیزه بالایی برخوردار است این دیدار را هجومی آغاز کرد.

از سوی دیگر بازیکنان ذوب آهن که با دو شکست متوالی از جمع مدعیان فاصله گرفته اند پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، روند بازی را به تعادل کشیدند.

ذوب آهنی ها که حملات خود را از جناح راست طراحی می کردند در دقیقه دهم فرصت ایده آلی برای گلزنی به دست آوذردند که ارسال «علی همام» با ضربه سر «جری بنگستون» همراه شد و به دیرک دروازه استقلال برخورد کرد.

در دقیقه چهاردهم تیم ذوب آهن صاحب بختی طلایی برای گلزنی شد که «مرتضی تبریزی» با تعلل بیش از اندازه این موقعیت عالی را از دست داد.

در دقیقه 24 و برخلاف روند بازی، ارسال «خسرو حیدری» به «فرشید اسماعیلی» رسید تا این بازیکن با ضربه سر گل نخست استقلال را به ثمر برساند.

در دقیقه 42 اشتباه عجیب مدافع ذوب آهن سبب شد تا استقلال در آستانه گل دوم قرار بگیرد که «رشید مظاهری» دروازه بان میزبان، ناجی تیمش شد.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان «علیرضا منصوریان» در تیم استقلال تهران همراه شد. 

*ترکیب ذوب آهن اصفهان:

محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژاد مهدی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، علی همام، مهرداد قنبری، دانیال اسماعیلی فرد، جری بنگستون و مهدی رجب زاده.

*ترکیب استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، لئوناردو پادوانی، سیدمجید حسینی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، مجتبی حق دوست، بهنام برزای و کاوه رضایی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvb7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست برانکو از هواداران قبل از بازی با سپاهان